آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کانال سنترال دبی

هتل کانال سنترال دبی
canal central Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کانال سنترال

چرا هتل کانال سنترال Canal Central Hotel ؟

هتل کانال سنترال در سال 2019 به طور کامل بازسازی شد و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های منطقه تبدیل شد. هتل پنج ستاره کانال سنترال هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. می‌توانید غذا‌های محلی و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنید. شما می‌توانید از استخر هتل به صورت رایگان استفاده کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز سنترال با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد.

امکانات هتل کانال سنترال:

هتل کانال سنترال دارای رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. غذا‌های گیاهی و دریایی نیز در رستوران هتل در دسترس هستند. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کانال سنترال:

شما در هتل کانال سنترال انتخابی از 278 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 150 اتاق خانوادگی متصل به هم و 50 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت LED دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل کانال سنترال تا:
- تفرجگاه مراسی: 850 متر
- پارک خیابان خلیج: 1.2 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 1.4 کیلومتر
- پارک برج: 1.7 کیلومتر
- فواره دبی: 1.9 کیلومتر
- برج خلیفه: 2.1 کیلومتر
- پارک صفا: 2.2 کیلومتر
- کافه/باراسپرسینی: 350 متر
- میدان عمار: 2.4 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 3 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 3.1 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 6 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 10 کیلومتر
- دهکده میراث: 10 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 14 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 10 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 3.7 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 3.8 کیلومتر
- غروب ساحل: 4.1 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 4.1 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 13 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 30 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کانال سنترال ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2