آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی
emirates grand Hotel دبی
درجه هتل:
هتل امارات گرند

چرا هتل امارات گرند Emirates Grand Hotel ؟

هتل آپارتمان 31 طبقه امارات، آپارتمان‌هایی با خدمات کامل با مبلمان شیک ارائه می‌دهد. این آپارتمان در چند قدمی ایستگاه متروی مرکز مالی دبی مرکز شهر دبی، جاده شیخ زاید واقع شده است. مرکز خرید دبی مال و مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) در چند قدمی آپارتمان‌ها قرار دارند. فرودگاه بین‌لمللی دبی تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر دوست دارید از محیط اطراف دیدن کنید، مرکز همایش و نمایشگاه بین‌المللی دبی (2.1 کیلومتر) را بررسی کنید.می‌توانید از خدمات گردش و تور شهری هتل استفاده کنید یا در صورت علاقه خودرو‌های موجود را اجاره کنیدو شخصی به دبدن شهر بپردازید.

امکانات هتل امارات گرند:

هتل چهار ستاره امارات گرند دارای امکانات تفریحی ورزشی استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار و جکوزی است. استخر هتل در تمامی فصول سال به صورت رایگان برای مهمانان در دسترس است؛ مرکز اسپا نیز که دارای اتاق بخار، جکوزی و انواع ماساژ‌های صورت و بدن است نیز با پرداخت هزینه در دسترس است؛ از دیگر امکانات ورزشی می‌توان به دارت، تنیس روی میز و همچنین باشگاه بدن سازی کامل هتل اشاره نمود. اینترنت در این هتل به صورت وای‌فای و رایگان در دسترس همه مهمانان قرار دارد و آنها برای اتصال به آن فقط نیاز به مراجعه به پذیرش را دارند؛ حداکثر سرعت این اینترنت 6 مگ بر ثانیه بوده اما اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. پارکینگ نیز به صورت رایگان در محل موجود است. پذیرش 24 ساعته در دسترس بوده و آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما است. امکانات خشک‌شویی، اتوشویی و .. نیز در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل امارات گرند:

اتاق‌های بزرگ و مدرن شامل آشپزخانه مجهز، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، امکانات چای/قهوه، قسمت نشیمن، بالکن در برخی اتاق‌ها و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی است. سرویس اتاق هر روز در دسترس است و در صورت درخواست انجام می‌شود؛ حوله‌ها و ملحفه‌ها بعد از هر اقامت تعویض شده و شسته می‌شوند؛ حوله‌ها و لوازم بهداشتی هم به صورت بسته بندی شده بعد از شست و شو در اتاق‌ها قرار می‌گیرند.

فاصله هتل امارات گرند تا:
- پارک الخزان: 950 متر
- میدان عمار: 1.2 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 1.3 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 1.5 کیلومتر
- پارک الوصل: 1.6 کیلومتر
- برج خلیفه: 1.6 کیلومتر
- باغ های فیکوس: 1.7 کیلومتر
- فواره دبی: 1.8 کیلومتر
- رستوران اپل بی: 20 متر
- رستوران پیتزا هات: 20 متر
- پارک خیابان خلیج: 2.4 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 3.5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 5 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 7 کیلومتر
- دهکده میراث: 7 کیلومتر
- برج العرب: 12 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 16 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 17 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 7 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 2.4 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.7 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 3.8 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 4 کیلومتر
- ساحل شمالی: 4.3 کیلومتر
- برج های مترو امارات: 900 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 37 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل امارات گرند ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2