آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آراوی دبی

هتل آراوی دبی
aravi Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آراوی

چرا هتل آراوی Aravi Hotel ؟

هتل آراوی متشکل از یک ساختمان 7 طبقه با 178 اتاق و سوئیت تازه بازسازی شده است  که یک مقصد منحصر به فرد و معتبر را برای پاسخگویی به هر نیاز ممکن یک مسافر تجاری یا تفریحی ارائه می‌کند. تمام اتاق‌های آراوی به تازگی با استانداردهای بین‌المللی و هتل‌های پنج ستاره بازسازی شده‌اند.

امکانات هتل آراوی:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل استخر، مرکز اسپا، سونا و جکوزی آن هستند که می‌توانید با پرداخت هزینه از آنها بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آراوی:

اتاق‌های هتل آواری تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل آراوی تا:
- برج ساعت دیره: 0.3 کیلومتر
- برج تماشای یونیون استیشن: 2.1 کیلومتر
- موزه دبی: 2.5 کیلومتر
- مرکز خرید آل سنتر: 1 کیلومتر
- ایستگاه مترو الرقه: 0.6 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی دبی: 4 کیلومتر
- باشگاه گلف دبی: 3.6 کیلومتر
- بیمارستان دبی: 4.5 کیلومتر
- ساحل الممزار: 8.5 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آراوی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سونا بیلیارد استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2