آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول
avantgarde taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آوانتگارد تکسیم

چرا هتل آوانتگار تکسیم؟
هتل آوانتگارد تکسیم Avantgard Taksim Hotel یک هتل چهار ستاره لوکس در منطقه تکسیم استانبول است که محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد. این هتل مجهز به امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته بوده و دارای موقعیت مکانی مناسبی می‌باشد. قرار گیری این هتل در نزدیکی میدان تقسیم، مرکز خرید و ایستگاه مترو دسترسی گردشگران تور استانبول را به این اماکن آسان کرده است. 
امکانات هتل آوانتگارد تکسیم:
هتل آوانتگارد تکسیم امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان فراهم کرده است که آنها را بررسی کرده ایم:
اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های ترکی و انگلیسی مکالمه می کنند.برای افراد معلول و ناتوان نیز امکانات ویژه‌ایی قرار داده شده است. همچنین اگر قصد اقامت طولانی مدت را داشته باشید می‌توانید برای انجام امور زیبایی و آرایشی به سالن زیبایی داخل هتل مراجعه نمایید. در داخل هتل فروشگاهی قرار دارد که می‌توانید از آن سوغاتی تهیه نمایید. از دیگر خدمات هتل آوانتگارد تکسیم می‌توان به رستوران و بار، اسنک بار، خدمات خشک شویی، خدمات فکس و کپی، سالن برگزاری جلسات و ملاقات‌ها، امکان اجاره اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.
در رستوران هتل آوانتگارد تکسیم هر روز صبحانه رایگان به صورت منوی بوفه سرو می‌شود. ناهار و شام منیز شامل منویی از غذا های محلی و بین‌المللی می‌باشد.
اتاق ها و امکانات هتل آوانتگارد تکسیم:
این هتل دارای 117 واحد اقامتی است که برخی از آن‌ها ویژه ماه عسل مسافران می باشد. در تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، مبلمانی مدرن، تلویزیون، لپ تاپ، مینی بار، چای و قهوه ساز، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان قرار داده شده است.
فاصله هتل تا:
_ مسجد ایا صوفیه: 3.5 کیلومتر
_ تنگه بسفر: 11.6 کیلومتر
_ فرودگاه آتاتورک: 16 کیلومتر
_ فرودگاه بین المللی: 31.7 کیلومتر
_ میدان تکسیم: 0.3 کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00**

برای رزرو توراستانبول با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آوانتگارد تکسیم ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین آرایشگاه
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2