آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بریستول استانبول

هتل بریستول استانبول
bristol Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بریستول

چرا هتل بریستول Bristol Hotel

هتل بریستول یک هتل سه‌ستاره و کاملا مقرون به صرفه در محله بی اغلو استانبول است. و درسال 2013 بازسازی شده که چهره امروزی به دکوراسیون هتل داده است. اگر قصد اقامت در یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین و در حین حال به صرفه ترین هتل‌های استانبول را دارید بریستول بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خدمات و امکانات رفاهی هتل بریستول:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند مهمانان می‌توانند برای گشت‌ وگذار در شهر از پذیرش هتل راهنمایی بخواهند و پرسنل نیز با روی خوش پاسخ‌گوی تمامی سوالات مهمانان می‌باشند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به خدمات 24 ساعته برای نظافت اتاق، اینترنت وای فای رایگان، خدمات ذخیزه و نگداری چمدان و ... اشاره کرد.
برای علاقه‌مندان به سفر با خودرو درهتل امکان اجاره خودرو فراهم شده است. پارکینگ در هتل نیر موجود می‌باشد. برای خدمات و تبادلات ارز در هتل صرافی تعبیه شده‌است. هروز صبح صبحانه به سبک بوفه را می‌توانید دراتاق صبحانه سرو کنید. و در کافه بارنیزانواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌های خوشمزه را نوش‌جان کنید.
صندوق امانات درهتل نیز تعبیه شده که می‌توانید اشیا و وسایل گران قیمت خود را در آن‌جا با خیال راحت به امانت بسپارید.

اتاق‌ها و خدمات هتل بریستول:

این هتل در مجموع دارای 76 اتاق مدرن می‌باشد. 
تمام اتاق‌های هتل بریستول به رنگ گرم و مبلمان چوبی و کلاسیک طراحی شده‌اند. هر واحد اقامتی مجهزبه تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای ، و حمام شخصی مجهز به سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل بریستول استانبول از ایستگاه مترو شیشانه: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله هتل بریستول استانبول از کلیسای سنت آنتونی: ۰.۴ کیلومتر
- فاصله هتل بریستول استانبول از برج گالاتا: ۰.۵ کیلومتر
- فاصله هتل بریستول استانبول از میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله هتل بریستول استانبول از بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.



امکانات و خدمات هتل بریستول ‌
رستوران تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار اجاره خودرو روزنامه نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2