آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مرکیور اولد تاون تفلیس

هتل مرکیور اولد تاون تفلیس
mercure tbilisi old town Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل مرکیور اولد تاون تفلیس

چرا هتل مرکیور اولد تاون تفلیس Mercure Hotel Tbilisi

هتل مرکیور اولد تاون نتفلیس هتلی چهار ستاره و مدرن که در بافت قدیمی شهر تفلیس دارد. این هتل نمای ۳۶۰ درجه پانوراما رو به محیط اطراف دارد و بدلیل موقعیت قرارگیری مناسب مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل مرکیور اولد تاون تفلیس Mercure Hotel Tbilisi

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته از مهمانان به گرمی استقبال می‌کنند. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. در رستوران  "ASADO STEAKHOUSE" منویی متنوع و گسترده از انواع استیک، غذاهای بین‌المللی و محلی در آن‌جا یافت می‌شود؛ همچنین صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد. در لابی هتل نیز انواع نوشدنی‌های سرد و گرم را نیز به دلخواه می‌توانید سفارش دهید و از تماشای چشم انداز زیبای شهر تفلیس لذت ببرید.
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است و علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند یا پس از گذراندن یک روز پرمشغله و گشت و گذار در شهر، در مرکز اسپای هتل که دارای حمام ترکی و سونا می‌باشد به استراحت بپردازید. از طرفی در هتل مرکیور اولد تاون تفلیس دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است همچنین با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. در طول اقامت خود در هتل مرکیو اولد تاون تفلیس نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه و خدمات خشکشویی به مهمانان هتل مرکیو اولد تاون تفلیس آفر داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل مرکیور اولد تاون تفلیس Mercure Hotel Tbilisi

در داخل اتاق‌های این هتل مرکیور تفلیس امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ملزومات بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، دستگاه چای ساز و ... تعبیه شده است. تراس‌های اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده تا چشم اندازی زیبا را به میهمانان هدیه دهد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو نفره Privilege 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق یک نفره استاندارد غیرسیگاری 1 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
- فاصله میدان هروس: ۳.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مرکیور اولد تاون تفلیس ‌
رستوران تلویزیون در لابی رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش فضای سبز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون لپ تاپ
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2