آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بروس گاردن تفلیس

هتل بروس گاردن تفلیس
brosse garden Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بروس گاردن

چرا هتل بروس گاردن  Brosse Garden

هتل بروس گاردن یک هتل چهار ستاره در تفلیس گرجستان است که در فاصله 300 متری از تئاتر روستاولی واقع شده است. یک باغ زیبا در درون هتل قرار گرفته که از تراس اتاقها چشم انداز دارد و مهمانان می‌توانند در این مکان پیاده روی کنند. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی خوب در هتل داشته باشید.

 خدمات و امکانات هتل بروس گاردن Brosse garden Hotel

بخش پذیرش هتل 24 ساعته در هتل حضور دارند؛ گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل بروس گاردن که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند همچنین قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. نا گفته نماند که هتل بروس گاردن فاقد استخر، سونا و یا جکوزی است، از این رو به نسبت هتل‌های هم رده خود مقرون به صرفه تر است. سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسه مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند. هتل بروس گاردن مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد ضمنا اینترنت وای فای رایگان هم در سر تا سر هتل قابل دسترس است.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شود همچنین به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در محوطه هتل استعمال دخانیات مجاز نمی‌باشد بجز محوطه ای که برای آن در نظر گرفته شده است. رستوران با سرو غذاهای خوشمزه، پذیرای مهمانان مقیم در این هتل می‌باشد. فضای لوکس این رستوران به همراه غذاهایی با کیفیت، بی شک نه تنها شما را راضی خواهد کرد، بلکه بی نیاز از خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا هم خواهید شد. همچنین هر روز صبح صبحانه آمریکایی برای سرو خواهد شد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بروس گاردن Brosse garden Hotel

هتل دارای اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، میز، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، تخت خواب‌های راحت و تجهیزات تهیه چای و قهوه است. در هر واحد برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.  تراس‌های اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده تا چشم اندازی زیبا را به میهمانان هدیه دهد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره

- سوئیت جونیور اتاق خواب:: 1 تخت دونفره  اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- فاصله تا رستوران دوقانی 226m
- فاصله تا رستوران مگرولی ساکلی304m

- فاصله تا رستوران اینتری 313m

- فاصله تا رستوران فلینی 427m
- فاصله تا فوتوگرافیا 209m
- فاصله تا خانه اپرا پالیاشویلی 229m
- فاصله تا مجسمه نوازنده ساکسیفون317m

- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 14.3km

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل بروس گاردن ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2