آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کالاسی تفلیس

هتل کالاسی تفلیس
kalasi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل کالاسی

چرا هتل کالاسی Kalasi Hotel

هتل کالاسی هتلی چهار ستاره در تفلیس می‌باشد. این هتل در بهترین موقعیت مکانی شهر تفلیس واقع شده است و در فاصله 0.2 کیلومتری از میدان مشهور آزادی واقع شده است. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی معمولی و خوب داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل کالاسی Kalasi Hotel

هتل کالاسی دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. رستوران کالاسی Kalasi Hotel  منوی متنوعی از انواع غذاهای لذیذ بین‌المللی و محلی را در وعده صبحانه نهار و شام با کیفیتی مطلوب برای مهمانانش سرو می‌کند .لازم بذکر می‌باشد مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در اطراف شهر چرخی بزنند و به هر نقطه ای که دوست دارند بروند همچنین امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر هم وجود دارد.
یکی از خدمات ویژه هتل کالاسی ترانسفر فرودگاهی و حمل‌ونقل درون‌شهری است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی برای گردش در تمام نقاط شهر تفلیس و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از سیستم حمل‌ونقل اختصاصی هتل کالاسی استفاده کنید. اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل کالاسی Kalasi Hotel

هتل کالاسی دارای 44 اتاق می‌باشد در هر اتاق این هتل دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، چای و قهوه و صندوق امانات است. تمام اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی می‌باشند. خدمات روم سرویس و نظافت اتاق‌ها نیز بنا به درخواست میهمان انجام می‌شود.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دوقلو Comfort 2 تخت یک نفره
- اتاق دوقلو اکونومی 2 تخت یک نفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق یک نفره استاندارد
- اتاق خانوادگی 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره Comfort 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح: ۰.۳ کیلومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۰.۶ کلیومتر
- فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۷ کیلومتر
- فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کالاسی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2