آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول
elite world perestige Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل الیت ورد پرستیژ

چرا هتل الیت ورد پرستیژElite World Prestige 

هتل الیت ورد پرستیژ یک هتل چهارستاره در منطقه پر جنب‌ وجوش تکسیم استانبول می‌باشد که در سال 2002 ساخته و در سال 2012 بازسازی شد.

خدمات هتل الیت ورد پرستیژ:

یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های خوب این هتل از نظر مسافران مسلط بودن به زبان‌ انگلیسی و رفتاربسیارخوب پرسنل با مسافران می‌باشد.  هتل الیت ورلد پرستیژ دارای امکانات مدرن و فراوانی می‌باشد از جمله این امکانات می‌توان به استخرسرپوشیده، استخرمخصوص کودکان، آب گرم، سونا، حمام ترکی،سولاریم و ... اشاره کرد.

این هتل معروف به مهمان نوازی به سبک ترکی بوده‌است و تمامی خدمات را در راستای دستایابی به این هدف مهم تنظیم کرده‌است. شش رستوران و چهار کافه در هتل تعبیه شده‌است. صبحانه هتل هر روز به صورت سلف سرویس در سالن صبحانه سرو می‌شود. ناهار و شام ترکی و بین‌المللی نیز در رستوران هتل سرو می‌شود همچنین در لابی لانج نیز انواع نوشیدنی های محلی و غیرمحلی ارائه می‌شود. کافی شاپ هتل به نام کافه گاردنیا هم هر طول روزانواع نوشیدنی ها را به مهمانان ارائه می‌دهد. برای علاقه‌مندان به ورزش سالن بدنسازی برای ورزشکاران عزیز در هتل تعبیه شده‌است. از دیگرخدمات وامکانات رفاهی هتل می‌توان به گاو صندوق برای امانات چمدان، پذیرش 24 ساعته پرسنل، محل مخصوص برای استعمال دخانیات، خدمات فکس و کپی، صرافی برای خدمات ارز،  کرایه اتومبیل و دوچرخه می‌توان اشاره کرد. اتاق برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها با مجهز ترین سیستم تکنولوژی در اختیارمهمانان عزیز می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل الیت ورد پرستیژ:

این هتل در102 واحد اقامتی و در 15 طبقه می‌باشد. هرکدام ازاتاق‌ها به زیبایی و سبک نئوکلاسیک طراحی شده‌اند. اتاق‌ها همچنین وسعت قابل توجهی دارند و مجهزبه وای فای رایگان و حمام خصوصی سرامیکی مجهز به دوش و کلیه لوازم بهداشتی ، سیستم گرمایش ، و قفل درب اتوماتیک می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سویییت

- اتاق دونفره

- اتاق سه نفره

اطلاعات: 

- خشکشویی و اتوشویی در این هتل شامل هزینه می‌شود.

فاصله هتل تا:

- ایستگاه مترو تاکسیم – پارک گزی200 متر

- میدان تقسیم400 متر
- ایستگاه مترو تکسیم400 متر
- تراموا تکسیم400 متر
- خیابان استقلال500 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **


برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الیت ورد پرستیژ ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت آتلیه عکاسی اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
سونا سولاریم
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2