آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیمپاتیا تفلیس

هتل سیمپاتیا تفلیس
sympatia Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل سیمپاتیا

چرا هتل سیمپاتیا  Sympatia Hotel

هتل سیمپاتیا یکی از هتل‌‎های چهارستاره در تفلیس می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند با توجه به چهارستاره بودن آن اقامتی تقریبا خوب را از هتل انتظار داشه باشید. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل . ایستگاه‌های مترو نزدیک هتل سیمپاتیا امکان دسترسی سریع و آسان به اکثر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری را به مسافران می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل سیمپاتیا  Sympatia Hotel 

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. گفتنی است قبل از بیرون رفتن از هتل، اگر اشیای گران قیمت همراه دارید، از جابه‌جا کردن آن‌ها خودداری کرده و این لوازم را به صندوق امانات بسپارید. ناگفته نماند که اقامت در هتل Hotel Sympatia Tbilisi فرصت لذت بردن از بازی بیلیارد را هم در اختیار مهمانان می‌گذارد. اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود. برای شنا و آبتنی در استخر روباز و کسب آرامش با استفاده از سرویس ماساژ این هتل را نیز نباید از یاد ببرید. در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل سیمپاتیا  Sympatia Hotel 

هتل سمپاتیا تفلیس گرجستان دارای اتاق‌های مجهزی می‌باشد و همگی اتاق‌های هتل سبک مدرن و آنتیکی دارند و با رنگ‌های گرم دیزاین شده اند تا میهمانان بتوانند با خاطری آسوده سفر خود را به سرانجام برسانند. اینترنت رایگان، سشوار، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار با هزینه، یخچال، چای ساز و ... از جمله امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های این هتل تفلیس گرجستان وجود دارند. تراس موجود در داخل اتاق ها چشم اندازی رو به شهر و مناطق زیبای تفلیس را هدیه می‌دهد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان قهرمانان: ۳۱ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۳۵ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا ساحل لیسی: ۴۳ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۳۴ دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیمپاتیا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان
مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
استخر رو باز استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد
بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2