آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بارسلو استانبول

هتل بارسلو استانبول
barcelo Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بارسلو

چرا هتل بارسلو Barcelo Hotel ؟

بارسلو نام یکی از برندهای شناخته شده در صنعت هتلداری است که در 22 کشور بیش از 150 هتل و ریزورت مختلف ساخته است. هتل بارسلو استانبول یکی از شعبه‌های مشهور همین برند است که در قلب گردشگری استانبول یعنی منطقه بی اغلو و در چند متری میدان تکسیم واقع شده‌است بنابراین به دلیل موقعیت فوق العاده این هتل 5 ستاره میهمانان می‌توانند دسترسی مناسبی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی استانبول داشته باشند همچنین در شعاع 500 متری این هتل بیش از 122 رستوران وجود دارد. سبک طراحی این هتل معاصر است و طراحی و چیدمان دکوراسیون این هتل به دست هنرمندانی کارکشته و خبره صورت گرفته و ظرافت خاصی در آنها دیده می‌شود.

امکانات و خدمات هتل بارسلو:

این هتل دارای یک مرکز اسپای مجهزو وسیع است که در طبقه یازدهم واقع شده و متشکل ازسونا، حمام ترکی و اتاق بخار است. ماساژ بخش جدانشدنی از این مرکز به شمار می رود که می توانید زیر دستان ماساژورهای حرفه‌ای این مرکز درد را از بدنتان بیرون کنید همچنین در کنار این مرکز یک باشگاه ورزشی مجهز دیده می‌شود که توسط مربی حرفه‌ای اداره شده و کلاس‌های ورزشی و آموزشی متعددی در آن برگزار می‌شود. بار هتل در تراس آن واقع در پشت بام قرار گرفته‌است و منظره‌ای وصف نشدنی از شهر استانبول در مقابلتان قرار می‌دهد که در هر ساعت از روز می توانید برای سرو انواع نوشیدنی به این بار قدم بگذارید. میهمانان برای صرف وعده‌های مختلف غذایی در این هتل گزینه های بسیار زیادی دارند چرا که این هتل دارای 2 رستوران، بار و اسنک بار است که در آن‌ها طیف وسیعی از اسنک‌ها، نوشیدنی‌ها و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود، همچنین رستوران‌های این هتل دارای منوی ویژه کودکان نیزهست. در صورتی که والدین قصد داشته باشند به تنهایی در شهر گردش کنند می‌توانند نوزاد یا کودک خود را به قسمت نگهداری از کودکان سپرده و با خیالی راحت از هتل خارج شوند. هتل دارای کتابخانه اختصاصی است که میهمانان می‌توانند برای گذران وقت با مراجعه به آن به مطالعه‌ای گسترده از کتاب ها بپردازند. میهمانان در تمامی قسمت‌های این هتل به اینترنت بیسیم رایگان دسترسی دارند. بخش پذیرش این هتل بدون وقفه درهمه ساعات شبانه روز به تماس های تلفنی یا مراجعه های حضوری پاسخ خواهد داد.

در این هتل خدمات مبادله ارز صورت می‌پذیرد اما به منظور رفاه هر چه بیشتر میهمانان یک دستگاه خودپرداز نیز در محل قرار گرفته است تا در هر زمان بتوانند به راحتی پول نقد تهیه کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص هتل در نظر گرفتن 7 اتاق ملاقات و 9 اتاق کنفرانس یا سالن است که نشان می‌دهد این هتل علاوه بر گردشگران برای قشرهای مختلف آماده خدمت رسانی است. کارکنان این هتل مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی هستند که از این رو می‌توانند به راحتی با میهمانان خود ارتباط برقرار کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل بارسلو:

 این هتل دارای 270 اتاق است که در 13 نوع مختلف دسته بندی شده‌اند تا هریک از میهمانان بتوانند برحسب نیاز خود محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب نمایند. میهمانانی که به صورت خانوادگی و با فرزندی کوچکتر از 6 سال خواهان اقامت در این هتل هستند تا زمانی که درخواستی مبنی بر تخت اضافی نداشته باشند هزینه اضافی برای اقامت فرزندشان در نظر گرفته نمی شود. برای کودکان زیر دو سال به صورت رایگان تخت کودک قرا داده می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بارسلو ظرفیتی بین 3 تا 8 نفر دارند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق ارتباط خانوادگی / متراژ 70 متر و دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می‌باشد که برای اقامت یک خانواده 4 نفره بسیار مناسب است. این اتاق در اصل دو اتاق مجزا می‌باشد که به وسیله یک در به هم متصل شده‌است و امکاناتی نظیر حمام و دستشویی بزرگ و منظره‌ای رو به شهر دارد.

- سوئیت / متراژ 80 متر و دارای مکانی شبیه آشپزخانه برای صرف ناهار به همراه میز ناهار خوری 4 نفره، دستگاه قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، سرویس حمام و دستشویی بزرگ به همراه وان. این اتاق برای 4 نفر و حداکثر 2 کودک بسیار مناسب است.

- سوئیت ریاست جمهوری / متراژ 250 متر و دارای اتاق جلسات، فضای مخصوص صرف ناهار به همراه یک میز 6 نفره، اتاق نشمین به همراه مبل راحتی و پنجره های بزرگ با منظره‌ای فوق العاده از شهر استانبول، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، حمام ترکی و وان می باشد. این سوئیت همانطور که از اسمش مشخص است برای افرادی که هزینه اقامت برای آن ها مهم نیست و تنها به دنبال رزرو اتاقی بزرگ و شیک در یک هتل 5 ستاره در استانبول هستند طراحی شده است.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد.

- این هتل دارای اتاق‌های سیگار ممنوع می‌باشد.

- کارت‌های اعتباری مورد پذیرش این هتل عبارتند از : ویزا، امکسکو و مستر کارت.

فاصله هتل تا :

- میدان تکسیم استانبول : 0.5 کیلومتر

- خیابان استقلال : 1.2 کیلومتر

- کاخ دلمه باغچه استانبول : 1.7 کیلومتر

- موزه هنرهای مدرن استانبول : 1.9 کیلومتر

- موزه پرا استانبول : 1.6 کیلومتر

- مرکز خرید جواهر مال استانبول : 5.1 کیلومتر

- گرند بازار استانبول : 5.1 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بارسلو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو تلویزیون در لابی
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
سیستم تهویه مطبوع تراس
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2