آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول
divan istanbul Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل دیوان استانبول

چرا هتل دیوان استانبولDivan Istanbul

هتل دیوان استانبول یک هتل پنج ستاره و لوکس است که در مرکز شهر استانبول و منطقه تکسیم قرار دارد و می‌توان گفت یکی از شعب هتل‌های زنجیره‌ای دیوان می‌باشد که طرفداران قدیمی و منحصربفرد خود را دربین گردشگران دارد. این هتل معماری مدرن و منحصر به فردی که دارد در شهر استانبول خودنمایی می‌کند و در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفت و به یک هتل مدرن تبدیل شد. هتل دیوان دسترسی بسیارخوبی به مراکز خرید خیابان استقلال و رستوران‌های لوکس تکسیم دارد که از مزیت‌های این هتل به‌شمار می‌آید.

خدمات وامکانات رفاهی هتل دیوان:

پذیرش هتل به ‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان مجرب و خوش‌برخورد پذیرش که مسلط به زبان‌های ایتالیایی، روسی، عربی و انگلیسی می‌باشند پاسخ‌گوی تمامی سوالات و خدمات هتل به مسافران می‌باشند. هتل دارای خدمات بسیارخوبی‌می‌باشد؛ از جمله خدمات مختلف زیبایی و آرایشی مانند کوتاهی مو و خدمات ورزشی مانند استخر سرپوشیده آب گرم برای فصول سرد، خدمات اسپا، سونا، جکوزی می‌توان اشاره کرد. مسافران برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی می‌توانند از حمام آب‌گرم هتل نیز بهره‌ برده و لذت ببرند. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از سالن ورزشی هتل دیوان نیزاستفاده کنند. رستوران لوکس این هتل میزبان مهمانان هتل می‌باشد ومنویی ازغذاهای بین‌المللی و ژاپنی نیز برای مسافران سرو می‌شود؛ صبحانه در ساعات 7 تا 10 صبح سرو می‌شود. در رستوران دیوان لوکانتا  Divan Lokanta  شما می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای سفارش دهید و در رستوران پاب  Pub انواع غذاهای بین‌المللی ارائه می‌شود و برای طرفداران غذاهای ژاپنی، در رستوران مارومی Maromi  غذاهای ژاپنی سرو می‌شود و بسته به ذائقه خود می‌توانید از هرکدام بهره ببرید. خدمات شستشو هتل شامل اتوشویی و خشکشویی و خدمات واکس با هزینه جداگانه در این هتل فراهم شده‌است.

اتاق‌ها وخدمات اتاق هتل دیوان:

هتل در مجموع دارای 191 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل دارای طراحی منحصر به‌فرد و نمایی زیبا از شهر را به شما ارائه می‌هد. اتاق‌های هتل دیوان مجهز به تهویه مطبوع ، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، روم سرویس 24 ساعته، مینی‌بار، سشوار و اینترنت رایگان می‌باشد. همچنین حمام اتاق‌ها دارای ترکیبی از وان و دوش اختصاصی به سبک بارانی و لوازم بهداشتی_آرایشی می‌باشد.

اتاق‌های هتل دیوان شامل:

- 98 اتاق دولوکس
- 19 سوییت 
- 9 سوییت بزرگتر
- 19 اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری 
- 19 اتاق کوچک با منظره رو به شهر می‌باشد.

اطلاعات:

- ورود حیونات‌خانگی در هتل ممنوع می‌شود.
- امکانات اتاق vip ویژه معلولین دراین هتل تعبیه شده‌است.

فاصله هتل تا:

- فرودگاه بین‌المللی آتاتورک:15  کیلومتر
- کاخ دلما‌باغچه:1 کیلومتر
- بازار ادویه وبازار بزرگ استانبول: 4کیلومتر
- برج گاتالا: 2کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق: 14:00-ساعت تخلیه اتاق: 12:00**

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دیوان استانبول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی نگهداری از چمدان آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2