آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول
grand milan Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند میلان

چرا هتل گرند میلان Grand Milan Hotel

هتل گرند میلان یک هتل سه‌ستاره میان‌رده در منطقه پرهیاهو ودیدنی فاتح می‌باشد و درسال 2000 تاسیس شده‌است و سالانه تعداد زیادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل:

از جمله امکانات رفاهی هتل گرند میلان پذیرش 24 ساعته و بکارگیری از کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد که به زبا‌ن‌های ترکی، عربی، انگلیسی مسلط می‌باشند، انبار چمدان، ترنسفر فرودگاهی و...  که موجب مورد توجه واقع شدن این هتل نسبت به هتل‌های میان‌رده دیگر می‌باشد. امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌است. استخرروباز نیزدرهتل تعبیه شده‌است که مسافران می‌توانند در فصول گرم به راحتی از تخت آفتاب درهتل بهره ببرند؛ علاوه بر استخرو ساحلی که ذکر شد خدمات روم سرویس 24 ساعته از دیگر مزایای این هتل می‌باشد. اگر در طول سفر به شستشو نیاز پیدا کردید می‌توانید از خدمات خشکشویی هتل البته با پرداخت هزینه به‌ راحتی بهره‌ ببرید. هتل گرند میلان دارای رستوران می‌باشد که در آن‌جا غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی و دریایی در وعده شام و نهارارائه می‌شود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 11 ظهر صبحانه سرو می‌کند.

اتاق‌ها:

در مجموع این هتل دارای 34 اتاق می‌باشد. اتاق‌های ساده و دنج که فضایی آرام برای شما فراهم می‌کند و مجهز به تهویه هوای مطبوع ، مینی‌بار، تلویزیون، دسترسی به اینترنت رایگان، خط مستقیم تلفن می‌باشد.

فاصله هتل تا:

-   کاخ ابراهیم پاشا 1.9 کیلومتر
-   بازار ادویه 2  کیلومتر
-    بازار ادویه 2  کیلومتر
-    فرودگاه جدید استانبول 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند میلان ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته اتو شویی نگهداری از چمدان حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تلفن سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2