آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تانگو تکسیم استانبول

هتل تانگو تکسیم استانبول
the tango taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تانگو تکسیم

چراهتل تانگو تکسیم The Tango Hotel Taksim 

هتل تانگو تکسیم هتل چهار ستاره در میدان تکسیم و مرکز استانبول است و فقط 4 دقیقه تا خیابان استقلال پیاده روی دارد.  هتل تانگو تکسیم فاصله کوتاهی تا مناطق دیدنی استانبول مانند موزه، ستون کنستانتین، کاخ دلما باغچه و دسترسی بسیار راحتی به مناطق دیدنی و گردشگری دارد.

خدمات رفاهی هتل:

در این هتل فضای مخصوصی برای برگزاری رویدادها و جلسات کاری شما در نظر گرفته شده است. اتاق فکس و کپی هم در این هتل قرار دارد. مراکز تجاری هم در هتل قرار دارد که مهمانان به صورت 24 ساعته به آن دسترسی دارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستورانی مجهز با منوی بوفه از غذاهای ترکی، سالن مخصوص سیگار، خدمات روزانه اتاق ، نگهداری و پرستاری از کودکان، خدمات عروسی، آسانسور، دستگاه خودپرداز و خدمات نگهبانی اشاره کرد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات دهی می‌کند و مهمانان برای تحویل چمدان، خدمات تور و بلیط به این بخش مراجعه نمایند.

امکانات تفریحی هتل:

این هتل دارای استخر سر پوشیده، استخر فصلی روباز، مرکز آب گرم و سلامتی، خدمات زیبایی و باشگاه بدن سازی می باشد. ورزش‌هایی مانند تنیس و اسکواش نیز با هزینه اضافه قابل دسترسی است.

اتاق‌های هتل تانگو تکسیم:

اتاق‌های هتل تانگو دارای چیدمان شیک و مدرن هستند. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و امکاناتی مانند روم سرویس 24 ساعته ، و همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان و گاو صنذوق برای امانات را شامل می‌شود. این هتل در مجموع 32 اتاق دارد و همه اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی با کابل ماهواره‌ای، حمام با وان و دوش اختصاصی و سشوار می‌باشد.
انواع اتاق‌ها:
- اتاق سینگل
- اتاق دوبل استاندارد 
- اتاق تریپل کامفورت
- اتاق دوبل یا تویین استاندارد
- اتاق کویین سوپریور 
- اتاق کویین با بالکن 

اطلاعات:

در این هتل حیوانات خانگی مجاز به ورود نمی‌باشند.

فاصله هتل تا:

- ایستگاه مترو تکسیم 0.5 کیلومتر
- برج گالاتا 1.2 کیلومتر
- کاخ دولماباهچه 1.7 کیلومتر
- بازار ادویه 2.3 کیلومتر
- برج های دوشیزه 2.5 کیلومتر
- مسجد سلیمانیه 2.6 کیلومتر
- آب انبار باسیلیکا 3 کیلومتر
- ایاصوفیه 3 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تانگو تکسیم ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ حمام ترکی
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2