آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جوورا دبی

هتل جوورا دبی
gevora Hotel دبی
درجه هتل:
هتل جوورا

چرا هتل جوورا Gevora Hotel ؟

هتل چهار ستاره جوورا در جاده شیخ زاید دبی در منطقه مرکز تجاری شهر واقع شده است و برای مهمانانی که به دنبال رفت و آمد آسان و راحت به مناطق تجاری و تفریحی اصلی دبی هستند ایده آل است. هتل هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات هتل جوورا:

کلوپ سلامت که در طبقه دوازدهم واقع شده است، هر روز از شما پذیرایی می‌کند و امکانات پیشرفته‌ای را برای یک ورزش صبحگاهی سریع یا یک بعد از ظهر آرام در کنار استخر ارائه می‌دهد. عرشه استخر اصلی دارای یک استخر شنا با اندازه کامل، یک استخر مخصوص برای کودکان و یک جکوزی برای ارائه آرامش نهایی است. هتل دو سالن بدنسازی برای خانم ها و آقایان به طور جداگانه ارائه می‌دهد. هر سالن بدنسازی کاملاً مجهز به جدیدترین تجهیزات بدنسازی است. همچنین در طبقه 12، مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی تا 12 نفر را ارائه می‌دهد. هتل دارای 5 رستوران لوکس است که محیط و غذا‌های متنوعی را برای تمامی سلیقه‌ها ارائه می‌کنند؛ رستوران اصلی هتل در تمام روز وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را در دو منوی بوفه و آلاکارته ارائه می‌کند، رستوران طبقه دوازده رستورانی با فضایی عالی است که طعم‌های بی‌نظیر مدیترانه‌ای را برایتان فراهم می‌کند. بار استخر که در عرشه اصلی استخر قرار دارد، نوشیدنی‌های با طراوت و تنقلات سالم را برای همراهی روز خود در کنار استخر ارائه می‌کند. رستوران "Highest View" که در پشت بام هتل قرار دارد، مناظر پانوراما استثنایی از کل شهر را ارائه ‌می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جوورا:

این هتل دارای 528 اتاق از اتاق‌های لوکس گرفته تا سوئیت‌های دو خوابه بزرگ با تمام امکانات رفاهی برای مطابقت با نیازهای مسافر مدرن، چه برای تجارت یا تفریح است. هتل جوورا امارات تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل جوورا تا:

- باغ های فیکوس: 1.3 کیلومتر
- پارک الخزان: 1.4 کیلومتر
- میدان عمار: 1.5 کیلومتر
- پارک الوصل: 1.6 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 1.7 کیلومتر
- برج خلیفه: 1.8 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 1.9 کیلومتر
- فواره دبی: 2 کیلومتر
- کافه رستوران لی ویرون: 50 متر
- رستوران گئوورا آشپزخانه: 50 متر
- رستوران شکسپیر و شرکا: 150 متر
- پارک خیابان خلیج: 2.7 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 3.8 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 5 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 6 کیلومتر
- دهکده میراث: 7 کیلومتر
- برج العرب: 12 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 16 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 17 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 19 کیلومتر
- رودخانه دبی: 6 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا دبی: 10 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 2.6 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.7 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 4.2 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 4.3 کیلومتر
- ساحل شمالی: 4.3 کیلومتر
- ایستگاه مرکز مالی قطار: 300 متر
- برج های مترو امارات: 550 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 10 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 27 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جوورا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2