آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تفلیس ماریوت تفلیس

هتل تفلیس ماریوت تفلیس
tbilis marriot Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل تفلیس ماریوت

چرا هتل تفلیس ماریوت Tbilisi Marriott Hotel

هتل تفلیس ماریوت هتلی پنج ستاره لوکس در شهر زیبای تفلیس می باشد. این هتل باشکوه به خیابان اونیو مشرف بوده و در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است. این هتل لوکس چندین عنوان و افتخار را از آن خود کرده است که از جمله می‌توان به دومین هتل برتر تجاری تفلیس، سومین هتل برتر رومانتیک تفلیس و هشتمین هتل برتر لوکس این شهر اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل تفلیس ماریوت Tbilisi Marriott Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و به زبان‌های روسی و انگلیسی تسلط دارند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. در رستوران پاناراس هتل انواع غذاهای بین‌المللی سرو گردیده و نوشیدنی‌ها و خوراکهای سبک تر نیز در لانج و بار پارناس مهیا هستند. شیرینی‌های تازه نیز در لانج مجستیک ارائه شده است. صبحانه هم همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. در محوطه بیرونی هتل مبلمان شیک چیده شده است و مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و استراحت می‌باشند.
هتل تفلیس ماریوت برای سرگرمی در اوقات فراغت تورهای دوچرخه سواری ارائه می‌دهد همچنین می‌توانید از گالری هنری که در برخی مواقع از سال برگزار می‌شود، شرکت کنید. در هتل محلی برای نگهداری از چمدان‌های شما در نظر گرفته شده است همچنین در صورت نیاز به شستشو خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در دسترس است.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است لازم بذکر است امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی هتل تفلیس ماریوت فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که ماشین از هتل کرایه کرده اند نیز در نظر گرفته شده است.
از فعالیت‌های ورزشی این هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام مجهز و سونای آن اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید از خدمات ماساژ و اسپای هتل نیز بهره ببرید و ساعاتی را در آن سپری کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل تفلیس ماریوت Tbilisi Marriott Hotel

این هتل مجلل دارای 127 اتاق بزرگ با دکوراسیون شیک می باشند و برخی از آن‌ها دارای تراس مشرف به محوطه سرسبز هتل دارند. هتل تفلیس ماریوت، گرجستان دارای اتاق‌های مجهزی می‌باشد تا میهمانان بتوانند با خاطری آسوده سفر خود را به سرانجام برسانند. اینترنت رایگان، سشوار، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار با هزینه، یخچال، چای ساز و ... از جمله امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق لوکس، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق Executive، دسترسی به سالن Executive، اتاق مهمان بزرگتر، 1 King- 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو، اتاق مهمان، 2 ملکه 2 تخت دونفره
- اتاق دوقلو Executive، سطح Executive، اتاق مهمان، 2 دوبل 2 تخت دونفره
- سوئیت جونیور، دسترسی به سالن اجرایی، 1 کینگ، مبل تختخواب شو 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت گراند، دسترسی به سالن اجرایی، سوئیت 1 خوابه 2 اتاقه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت معاون رئیس جمهور با دسترسی به سالن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت پرزیدنت با نمای شهر و دسترسی به سالن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۰٫۷ کیلومتر
- فاصله کلیسای جامع سنت جورج تفلیس: ۱٫۴ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای متخی تفلیس: ۱٫۵ کیلومتر
- فاصله تا باغ ملی گیاه شناسی گرجستان: ۱٫۶ کیلومتر
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تفلیس ماریوت ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2