آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وایکینگ استار آنتالیا

هتل وایکینگ استار آنتالیا
viking star Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل وایکینگ استار

چرا هتل وایکینگ استار Viking Star Hotel ؟

هتل وایکینگ استار یکی از بهترین هتل‌های دنج کمر، برای گذراندن تعطیلاتی آرام است. کمر، جایی که کوه‌های توروس با رنگ فیروزه‌ای مدیترانه تلاقی می‌کنند. هتل وایکینگ استاد با هدف ارائه خدمات خود در بهترین سطح خدمات خود را با مفهوم و جزئیات "All Inclusive" عرضه می‌کند. هتل وایکینگ دارای منظره‌ای از کوهستانی باشکوه و تلاقی آن با دریا و ساحل بی‌نظیر آنتالیا است.

امکانات هتل وایکینگ استار:

برای حفظ تناسب اندام، یک استخر سرپوشیده آب گرم و یک باشگاه ورزشی در دسترس است. می‌توانید در مرکز اسپای هتل یا در سونا و حمام استراحت کنید. رستوران‌ها و بارهای شیک در محل را کشف کنید تا غذاهای عالی و نوشیدنی‌های خوشمزه را امتحان کنید. عصرها، فعالیت‌های زیادی در انتظار شماست. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است؛ از امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی اشاره نمود. پارکینگ رایگان در دسترس است و مهمانان می‌توانند بدون نیاز به رزرو قبلی از آن استفاده نمایند؛ اینترنت در هتل و اتاق‌ها به صورت وای‌فای و رایگان ارائه می‌شود؛ اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه اضافی موجود است. اگر نیازمند محیطی آرام و مجهز برای برگذاری جلسات خود هستید می‌توانید از سالن‌ها و اتاق‌های مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا هتل با هزینه جداگانه استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل وایکینگ استار:

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی جداگانه، کولر گازی، صندوق امانات (با هزینه اضافی)، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان، گاوصندوقی کوچک در کمد و در حمام هتل دوش اختصاصی، سشوار، آینه آرایش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی قرار دارد. در اتاق‌های ویژه بالکن و وان وجود دارد.

- اتاق دو نفره: 32 متر مربع / 3 بزرگسال+1 کودک /  1 تخت دونفره

- اتاق سه تخته استاندارد: 25 متر مربع / 3 بزرگسال /  3 تخت یک نفره

- اتاق دو نفره یا دوقلو با نمای استخر:25 متر مربع / 2 بزرگسال+1 کودک /  2 تخت یک نفره

- اتاق خانوادگی: 25 متر مربع / 3 بزرگسال+1 کودک / 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل وایکینگ استار تا:

- عثمان اونلو: 500 متر

- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 700 متر

- اولبیا: 950 متر

- پارک و ساحل مهتاب: 1.4 کیلومتر

- پارک فولکلوریک یوروک: 1.6 کیلومتر

- برگاموت باغ ریزورت: 2.1 کیلومتر

- پارک احمد تویگر شهرداری کمر: 2.3 کیلومتر

- پارک مهمت امین مینتا: 3.1 کیلومتر

- شهر باستانی فازلیس: 8 کیلومتر

- مرکز ساحلی عمومی: 600 متر

- ساحل کمر: 600 متر

- ساحل یخی: 1.5 کیلومتر

- ساحل کامیووا: 3.7 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وایکینگ استار ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2