آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاب هراکلس آنتالیا

هتل کلاب هراکلس آنتالیا
club herakles Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کلاب هراکلس

چرا هتل کلاب هراکلس Club Herakles Hotel ؟

هتل سه ستاره کلاب هراکلس محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت را برایتان فراهم کند.

امکانات هتل کلاب هراکلس:

امکانات هتل کلاب هراکلس یک استخر روباز به همراه چند تخت حمام آفتاب است. استخر هتل به صورت فصلی و رایگان فعالیت می‌کند؛ کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند زیرا استخر محدودیت سنی ندارد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند؛ خدمات خشک‌شویی، اتوشویی و ... نیز ارائه شده است. ترانسفر فرودگاهی با هماهنگی انجام می‌شود؛ هتل پارکینگ اختصاصی ندارد اما شما می‌توانید در محوطه جلوی هتل خودرو خود را پارک کنید. رستوران هتل صبحانه را به سبک اروپایی و رایگان برای تمامی مهمانان عرضه می‌کند؛ شام و ناهار شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و منو آنها آلاکارته و انتخابی است. اینترنت رایگان نیز در نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کلاب هراکلس:

انواع اتاق‌های هتل اتاق‌های استاندارد، دونفره و خانوادگی هستند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن را دارد و تفاوت آنها در اندازه و ظرفیت آنها است.

فاصله هتل کلاب هراکلس تا:
- پارک پروانه آنتالیا: 6 کیلومتر
- پارک ساحلی لارا: 10 کیلومتر
- باشگاه گلف آنتالیا: 11 کیلومتر
- برج ساعت: 20 کیلومتر
- دروازه هادریان: 19 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 12 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاب هراکلس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب تلفن تلویزیون لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2