آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل روکس رویال کوش آداسی

هتل روکس رویال کوش آداسی
roxx royal Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل روکس رویال

 چرا هتل روکس رویال Roxx Royal Hotel

هتل روکس رویال یکی از هتل‌های چهار ستاره مشهور کوش آداسی می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل زیبا تا ساحل کادینلار(ساحل بانوان) حدوداً ۲.۴ کیلومتر فاصله دارد و در طول سال مورد توجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد.

خدمات و امکانات هتل روکس رویال  Roxx Royal Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت کرده  و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی و ترکی استانبولی مسلط می‌باشند، در طول سال‌ها بررسی شده که اکثر مسافرین این هتل را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند پس با اقامت در این هتل احساس غریبی نخواهید کرد همچنین فضای کلی سالن‌ها مجهز به دوربین مدار بسته و مجهز به سیستم اعلام حریق هستند و از طریق آسانسور به طبقات دسترسی خواهید داشت. لازم بذکر است در طول اقامت خود در هتل روکس رویال نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در اطراف کوش آداسی چرخی بزنند و به هر نقطه ای که دوست دارند بروند. امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر هم وجود دارد. اگر زیاد اهل گشت و گذار در شهر نیستید، نیازی به انجام این کار وجود ندارد. برای ورود به هتل از فرودگاه و بازگشت از آن بهتر است از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. یکی از نقاط ضعف این هتل نبود دسترسی به اینترنت در همه جای هتل است. شنا و آبتنی در استخر روبازِ این هتل که در حصاری از تخت‌های راحتی و سایبان‌های بزرگ به دام افتاده است هم خالی از لطف نخواهد بود. لازم بذکر است در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی هتل سری بزنید و ازخدمات آن بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل روکس رویال Roxx Royal Hotel

این هتل دارای 80 اتاق می‌باشد تمام اتاق‌های هتل روکس رویالدارای سرویس خواب های ممتاز هستند و فضای آن ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۵ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آکوا آدالند: ۶.۶ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آکوا فانتاسی: ۷.۳ کیلومتر
- فاصله تا خانه مریم مقدس: ۸.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل روکس رویال ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2