آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی
conrad dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کنراد دبی

چرا هتل کنراد دبی Conrad Dubai Hotel ؟

هتل کنراد دبی با ارائه اقامتگاه‌هایی شیک با منظره پانوراما از خلیج عربی و جاده شیخ زاید در مرکز منطقه مالی و خرید دبی واقع شده است. هتل همچنین امکانات ویژه‌ای نظیر استخر، باشگاه ورزشی و رستوران‌های متعدد است. هتل در منطقه و فاصله خوبی نسبت به انواع مکان‌های گردشگری، خرید و حمل و نقل عمومی قرار گرفته است. مرکز تجارت جهانی دبی تنها 2 دقیقه پیاده و فرودگاه دبی 20 دقیقه با ماشین فاصله است. شما همچنین می‌توانید از حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه متوی نزدیک هتل استفاده کنید. خدمات پارکینگ رایگان در هتل موجود است؛ هتل برای راحتی هرچه بیشتر ترانسفری رایگان را با اتوبوس هتل تا ساحل لامر ارائه می‌کند.

امکانات هتل کنراد دبی:

از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل پولمن می‌توان به استخر روباز آن که در پشت بام هتل است اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های آفتاب با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درخشش شهر در شب تزیین شده‌اند. هتل همچنین خدمات سالن بدن‌سازی مجهز را ارائه می‌دهد که می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید. مهمانان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از غذاها از طعم‌های بین‌المللی در "Ballarò" گرفته تا مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها و منوی مدرن پاریسی در "Cave" لذت ببرند. "Bliss 6 Urban Oasis" دارای گزینه های تغذیه سالم با مواد غذایی روز و تازه است. اسپای "Conrad Spa" دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که در صورت درخواست مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کنراد دبی:

همه واحدها دارای دکوراسیون شیک و مدرن هستند. هر سوئیت دارای اتاق نشیمن مجزا، سیستم صدای فراگیر Bose®، پایه اتصال iPod و دستگاه Nespresso® است. هتل کنراد دبی تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل کنراد دبی تا:
- باغ های فیکوس: 550 متر
- پارک زبیل: 1.6 کیلومتر
- پارک الوصل: 1.9 کیلومتر
- پارک جامعه الحدیبه: 1.9 کیلومتر
- قاب دبی: 2 کیلومتر
- پارک الخزان: 2.7 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 3 کیلومتر
- سیرک دو سوآر: 50 متر
- کافه / باشگاه بارکاوالی: 100 متر
- سیاره سبز دبی: 3.3 کیلومتر
- برج خلیفه: 3.4 کیلومتر
- فواره دبی: 3.6 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 5 کیلومتر
- برج العرب: 14 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 14 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 18 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 4.9 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.6 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 3.1 کیلومتر
- ساحل شمالی: 3.8 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 5 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 6 کیلومتر
- برج های مترو امارات: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کنراد دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2