آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال سنترال د پالم دبی

هتل رویال سنترال د پالم دبی
royal central - the palm Hotel دبی
درجه هتل:
هتل رویال سنترال د پالم

چرا هتل رویال سنترال د پالم Royal Central Hotel - The Palm ؟

هتل لوکس و پنج ستاره رویال سنترال د پالم که در سال 2018 به طور کامل بازسازی شد امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از دبی برای شما بسازد. " Royal Central Hotel - The Palm" با داشتن یک ساحل اختصاصی می‌تواند تمام نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این ساحل شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی بپردازید و یا با تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب استراحت کنید و در عین حال می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از بار اختصاصی ساحل سفارش دهید. یک رستوران مخصوص نیز در ساحل وجود دارد.

امکانات هتل رویال سنترال د پالم:

در لابی هتل رویال سنترال امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. میهمانان می‌توانند در میز تور برای گشت و گذار و تهیه بلیط اقدام کنند. هتل رستوران‌های متنوعی دارد که باعث بی‌نیازی شما برای مراجعه به بیرون از هتل می‌شود. رستوران چوی، رستورانی ژاپنی با منو غذا‌های مخصوص و مدرن ژاپنی که آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برای شما تهیه می‌کند. رستوران بحر، این رستوران به صورت اختصاصی و حرفه‌ای غذا‌های آسیای و لبنانی را با جادوی ادویه‌های عربی برای شما سرو می‌کند. رستوران مدیترانه‌ای لامایسون؛ تنها رستوران تمام وقت هتل است که به صورت 7/24 فعالیت می‌کند، 7/24 به معنی کار 24 ساعته در تمامی 7 روز هفته است. رستوران ساحل اختصاصی هتل میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های ویژه خود را از ساعت 10 الی 19 برای شما آماده می‌کند و می‌توانید در محوطه رستوران یا تخت‌های ساحل آنها را میل کنید. هتل همچنین یک کافه باریستا کورنو برای قهوه‌های ویژه عربی ارائه می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رویال سنترال د پالم:

هتل رویال سنترال د پالم با 210 اتاق که در مجموع 450 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی، کینگ، اکسکیوتیو و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل رویال سنترال د پالم تا:
- فواره نخل: 3 کیلومتر
- برج العرب: 3.8 کیلومتر
- پارک سوقیم: 5 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 5 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 5 کیلومتر
- رستوران ماما ایتالیا: 5 کیلومتر
- پارک صفا: 12 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 12 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 14 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 14 کیلومتر
- برج خلیفه: 15 کیلومتر
- فواره دبی: 15 کیلومتر
- میدان عمار: 15 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 22 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 200 متر
- ساحل فروند: 800 متر
- ساحل فروند بی: 450 متر
- ساحل فروند سی: 500 متر
- ساحل فروند دی: 850 متر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 2 کیلومتر
- شهر اینترنتی مترو دبی: 3.5 کیلومتر
- مترو نخیل: 4.2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 26 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 43 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال سنترال د پالم ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2