آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی
fairmont dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل فیرمونت دبی

چرا هتل فیرمونت دبی Fairmont Dubai Hotel؟

هتل فیرمونت دبی "Fairmont Dubai" با طراحی مدرک، شیک و منحصر به فرد در قلب مالی این شهر واقع شده است. این مجتمع چند منظوره که با هدف کسب و کار طراحی شده است، تنها چند دقیقه از جاذبه‌های اصلی دبی، امکانات و مراکز خرید، باشگاه‌های گلف و سواحل فاصله دارد و مستقیماً با یک پیاده‌ روی سرپوشیده اختصاصی به مرکز همایش‌های بین‌المللی دبی (مرکز تجارت جهانی دبی) متصل می‌شود. هتل به سیستم متروی دبی با سرویس مستقیم فرودگاه بین المللی دبی (ترمینال 1 و 3) راه دارد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

این ملک دارای 2 استخر روباز روی پشت بام است که میهمانان می‌توانند همزمان با تماشای طلوع یا غروب خورشید شنا کنند. اسپا در فیرمونت دبی دارای 7 اتاق خصوصی درمانی و استراحت و یک مرکز تناسب اندام پیشرفته است. هتل دارای 13 گزینه غذاخوری است که انواع غذا‌های بین‌المللی و محلی را در تمام طول شبانه روز به صورت انواع منو‌های بوفه، انتخابی و ... ارائه می‌دهند. از دیگر گزینه‌های غذاخوری می‌توان به باگاتل دبی، یک رستوران فرانسوی مدیترانه‌ای که روح اپیکوری جنوب فرانسه را تداعی می‌کند، اشاره کرد. اوپا منویی از غذاهای سنتی یونانی، محیطی دوستانه و فضای داخلی جذابی با الهام از جزایر یونان ارائه می‌دهد. بار ورزشی "Trophy Room" غذاهای کلاسیک بریتانیایی، اروپایی و آسیایی را سرو می‌کند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئوکنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فیرمونت دبی:

همه 394 اتاق و سوئیت در "Fairmont Dubai" ظرافت کلاسیک را با مبلمان و لوازم مدرن ترکیب می‌کنند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار،امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند.

فاصله هتل فیرمونت دبی تا:
- باغ های فیکوس: 550 متر
- پارک زابل: 1 مایل
- پارک الوصل: 1.9 کیلومتر
- پارک جامعه الحدیبه: 1.9 کیلومتر
- قاب دبی: 2 کیلومتر
- پارک الخزان: 2.8 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 3.1 کیلومتر
- کافه/بار سیرک دو سوآر: 50 متر
- کافه / باشگاه بارکاوالی: 50 متر
- سیاره سبز دبی: 3.3 کیلومتر
- برج خلیفه: 3.4 کیلومتر
- فواره دبی: 3.6 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3 مایل
- آبشار کانال آبی دبی: 5 کیلومتر
- برج العرب: 14 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 14 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 18 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 3 مایل
- ساحل لامر: 2.6 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 3.1 کیلومتر
- ساحل شمالی: 3.8 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 5 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 6 کیلومتر
- ایستگاه قطار مرکز تجارت جهانی: 150 متر
- برج های مترو امارات: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه دبی: 9 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 26 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فیرمونت دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2