آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کنراد بسفورس استانبول

هتل کنراد بسفورس استانبول
conrad istanbul bosphorus Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کنراد بسفورس استانبول

چرا هتل کنراد بسفورس استانبول Conrad Istanbul Bosphorus Hotel

هتل کنراد یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در منطقه بشیتاش استانبول می‌باشد. این هتل در سال 1992 تأسیس شده است.در سال‌های 2016 و 2017 جزو هتل‌های پیشرو در ترکیه محسوب می‌شده است. گرچه نمای این هتل مورد توجه خیلی از مسافران قرار گفته ولی امکانات و خدماتی که این هتل برای مسافران فراهم کرده‌است در پیشرفت آن نقش به سزایی داشته‌است. از هتل کنراد تا تکسیم حدودا 2 کیلومتر فاصله دارید ومی‌توانید از تاکسی و یامترو استفاده نمایید. 

امکانات و خدمات هتل کنراد بسفورس استانبول Conrad Istanbul Bosphorus Hotel

بخش پذیرش هتل کنراد از پرسنل خوش برخورد و مهربان می‌باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا از جمله ترکی، آلمانی، عربی، انگلیسی و روسی می‌باشند و می‌توانید برای تهیه بلیط مکان‌های گردشگردی البته با پرداخت هزینه به آنها مراجعه کنید. در لابی هتل کنراد فروشگاه های متعددی وجوددارد که می‌توانید برای تهیه سوغاتی و... به آن‌جا مراجعه بفرمایید. کافه و رستوران Lobby Lounge  & Patisserie برای سرو کافی میان وعده مکان مناسبی می‌باشد. رستوران Summit Bar& Terrace  یکسره برای سرو صبحانه، نهار وشام فعالیت می‌کند. رستوران دیگر هتل کنراد Manzara Resturant نام دارد که انواع غذاها به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. صبحانه هتل کیفیت بسیار خوبی دارد و در صورت رزرو هتل می‌توانید از صبحانه رایگان هتل استفاده نمایید. هتل کنراد دارای 3 زمین تنیس و 2 استخر که به صورت روباز و سرپوشیده فعالیت می‌کند می‌باشد. برای علاقه مندان به ورزش باشگاه ورزشی نیز برای مسافران ارائه شده‌است. برای رفع خستگی نیز می‌توانید از مرکز اسپا و انواع ماساژ (با پرداخت هزینه) استفاده کرده و ازآن لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل کنراد بسفورس استانبول Conrad Istanbul Bosphorus Hotel:

این هتل در مجموع دارای 553 اتاق می‌باشد.و هتل دارای مدرن ترین و شیک ترین اتاق‌ها با امکاناتی کامل می‌باشد . در برخی اتاق‌ها جکوزی با منظره و در برخی دیگر مبلمان برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده شده‌است. تمام اتاق‌ها عایق صدا و مجهز به صندوق امانات، ال سی‌دی ماهواره ای، قهوه ساز، حمام دستشویی لوکس با وان و سشوارمی‌باشند.ایننرنت رایگان در همه اتاقها به راحتی در دسترس می‌‌باشد.


انواع اتاق‌ها:

- اتاق تویین Twin Delux Roomرو به شهر این اتاق‌ها 30 متری می‌باشند و جهت اقامت 2نفرمی‌باشد.
- اتاق سه نفره King Executive view with EXECUTIVE Loung Access این اتاق مناسب اقامت 3 نفر می‌باشد.به هماراه یک کودک.
- اتاق دبل رو به دریا با تخت کینگ Accessible Room
- اتاق دبل با یک تخت اضافه رو به دریا 
- سوییت سه نفره با یک تخت اضافه و یک دبل با تراس رو به باغ
- اتاق دو خوابه مخصوص خانواده‌های 4نفره و یا 5 نفره که شامل یک اتاق با تخت دبل و یک اتاق با دو تخت جدا و یک تخت اکسترا می‌باشد.
- اتاق 240 متری مخصوص تشریفات با تراس بزرگ و جکوزی با منظره زیبای شهر به همراه یک اتاق مخصوص جلسه و مبلمان. "وجزو گران ترین اتاق هتل های این شهرمی‌باشد"

اطلاعات:

- در این هتل اجازه ورود به حیوانات داده می‌شود( البته با دریافت هزینه اضافی)

فاصله این هتل تا:

• تنگه بسفر 4/3 کیلومتر
• پارک ییلدیز 6/1 کیلومتر
• قصر ییلدیز 6/0 کیلومتر
• میدان تکسیم 1/4 کیلومتر
• مسجد اورتاکوی استانبول 4/3 کیلومتر
• کاخ دلمه باغچه استانبول 3/1 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کنراد بسفورس استانبول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس روزنامه تلویزیون در لابی آرایشگاه تاکسی سرویس
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار سیستم تهویه مطبوع
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2