آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سانیز افس رویال پالاس کوش آداسی

هتل سانیز افس رویال پالاس کوش آداسی
sunis efes royal palace resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سانیز افس رویال پالاس

چرا هتل سانیز افس رویال پالاس Sunis Efes Royal Palace Resort  

هتل سانیز افس رویال پالاس است که یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در کوش آداسی بوده و در منطقه اوزدر قرار دارد و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد از لحاظ موقعیت مکانی این هتل تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 46 کیلومتر است که به راحتی می‌توانید در عرض 40 دقیقه خود را به آن جا برسانید.

خدمات و امکانات هتل سانیز افس رویال پالاس Sunis Efes Royal Palace Resort  

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ایی و فرانسوی صحبت می‌کنند. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است.  اگر کودک به همراه دارید برای سرگرم شدنشان می‌توانید آن‌ها را به اتاق گیم ببرید و یا از پارک آبی مفرح هتل بهره ببرید.هتل Sunis Efes Royal Palace Resort&Spa  مناسب برای مسافرینی است که تجملات علاقه‌مند هستند و در طول سفر تمایل به خروج از هتل خود را ندارند.
در رستوران‌های هتل منویی از انواع غذاهای بین‌المللی از جمله ایتالیایی، مکزیکی ، آسیایی و همچنین غذاهای سنتی به همراه غذاهای دریایی به صورت آلاکارته و بوفه سرو می‌شود. 
از جمله مزیت‌های این هتل مدرن، داشتن ساحل اختصاصی است که مسافران بدون نگرانی و به راحتی می‌توانند در کنار دریا تفریح و استراحت کنند و کناره های آن نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را به همراه سایه بان پیدا خواهید کرد که محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. به لطف وجود ساحل اختصاصی انواع ورزش‌های آبی در هتل ایجاد شده که می‌توان به ماهیگیری، موج سواری، غواصی و شیرجه در آب از ارتفاع در آن اشاره کرد.
اگر احساس درد و خستگی می‌کنید، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز از سونا، استخر آب گرم و حمام ترکی تشکیل شده و در اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است یا می‌توانید از ارایشگاه و خدمات آن بهره بیرد.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده ات همچنین اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. از جلمله امکانات دیگر این هتل می‌توان به کانتر تور ، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی، اتاق اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، کرایه اتومبیل، اتاق‌های عایق صدا، لباسشویی، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد؛ همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سانیز افس رویال پالاس Sunis Efes Royal Palace Resort  

هتل سانیز افس رویال پالاس کوش آداسی دارای 470 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند لازم بذکر است.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای دو طرفه رو به دریا 
- اتاق‌های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای یک طرفه رو به دریا  
- اتاق‌های خانوادگی با ظرفیت 4 نفر و نمای رو به دریا  
- اتاق‌های خانوادگی با ظرفیت 4 نفر و نمای رو به کوه 
- اتاق‌های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای رو به زمین 

فاصله هتل تا:

- قلعه کوش آداسی 17 کیلومتر
- پارک هاینریش آهلرت 17 کیلومتر
- پارک شهید پرچمدار احمد شنگولن 17 کیلومتر
- پارک یامان نوامبر 18 کیلومتر
- پارک یونس امره 18 کیلومتر
- پارک کافه تومبول 18 کیلومتر
- پارک طبیعی مریم باکره 18 کیلومتر
- پارک محمود عصات بزکورت 18 کیلومتر
- پارک صالح کیلی 18 کیلومتر
- آیدین بی اس بی. باغ مرکز فرهنگی 18 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سانیز افس رویال پالاس ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2