آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لندمارک سامیت دبی

هتل لندمارک سامیت دبی
landmark summit Hotel دبی
درجه هتل:
هتل لندمارک سامیت

چرا هتل لندمارک سامیت Landmark Summit Hotel ؟

هتل لندمارک سامیت در منطقه دیره واقع شده است دارای موقعیت مکانی مناسب نسبت به نقاط گردشگری، خرید و مرکز شهر است، هتل همچنین دسترسی نزدیک و آسان به حمل و نقل عمومی دارد، تنها 200 متر تا ایستگاه مترو الریگا فاصله است. از امکانات ویژه و رایگان هتل می‌توان به یک استخر روباز روی پشت بام با ویژگی‌ تراس آفتاب و بار استخر در کنار آن اشاره نمود. اینترنت وای فای و پارکینگ نیز رایگان در دسترس هستند.

امکانات هتل لندمارک سامیت:

میهمانان هتل لندمارک سامیت می‌توانند از استخر روی پشت بام هتل با سکوی آفتابگیر، محوطه جداگانه استخر کودکان و کافه کنار استخر لذت ببرند. همچنین یک سالن بدن‌سازی تمام مجهز در کنار سونا، جکوزی و مرکز اسپا با تمامی امکانات ماساژ در محل موجود است. هتل لندمارک سامیت همچنین دارای تعدادی رستوران است و طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در رستوران مدیترانه‌ای ویژه هتل غذا بخورند یا در رستوران اصلی که 24 ساعت شبانه روز باز است از یک وعده غذایی بوفه لذت ببرند. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لندمارک سامیت:

هتل لندارک سامیت تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل لندمارک سامیت تا:
- پارک دیره دوبی: 850 متر
- برج ساعت دیره: 950 متر
- پل شناور: 1.9 کیلومتر
- البستکیه: 2 کیلومتر
- موزه دبی: 2.3 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.8 کیلومتر
- دهکده میراث: 3 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.1 کیلومتر
- رستوران بیروت رستوران و کبابی: 100 متر
- رستوران رستوران مک دیوید: 100 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.3 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 6 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 650 متر
- مترو صلاح الدین: 650 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لندمارک سامیت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2