آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لاوندر دیره دبی

هتل لاوندر دیره دبی
lavender deira Hotel دبی
درجه هتل:
هتل لاوندر دیره

چرا هتل لاوندر دیره Lavender Hotel Deira ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. ایستگاه مترو الریگا در فاصله 10 دقیقه پیاده از هتل قرار دارد و دسترسی را برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند را بسیار آسان می‌کند. اگر به دنبال هتلی ایده آل در دبی هستید که با خدماتی خوب قیمتی متوسط داشته باشد.

امکانات هتل لاوندر دیره:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای هتل دارای طیف وسیعی از درمان‌های آرامش‌بخش است که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه از آنها لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لاوندر دیره:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل لاوندر دیره تا:
- پارک دیره دوبی: 700 متر
- برج ساعت دیره: 1000 متر
- پل شناور: 1.8 کیلومتر
- البستکیه: 1.9 کیلومتر
- موزه دبی: 2.2 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.7 کیلومتر
- دهکده میراث: 2.9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 2.9 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 8 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.3 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو الریگا: 600 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لاوندر دیره ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2