<p><span style="color:#333333;font-family:Vazir, sans-serif;font-size:14px;background-color:#ffffff;">&nbsp;Hedef Beach Resort</span></p><p><span style="color:#333333;font-family:Vazir, sans-serif;font-size:14px;background-color:#ffffff;">هتل آنتالیا</span></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هدف بیچ ریزورت

هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا آنتالیا
hedef beach resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هدف بیچ ریزورت اند اسپا

چرا هدف بیچ ریزورت اند اسپا Hedef Beach Resort Hotel ؟

هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا از هتل‌های پنج ستاره با ارائه خدمات "UALL" در شهر زیبای آنتالیا است. به علت ارائه خدمات به صورت "UALL" تمامی امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی در بالاترین حد خود هستند و سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهند زد؛ به همین سبب هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا در بین مسافران و گردشگران تور‌های آنتالیا و همچنین آلانیا از محبوبیت خاصی برخوردار است.

امکانات هدف بیچ ریزورت اند اسپا:

هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا دارای استخرهای سرپوشیده و روباز و منطقه شنای کودکان است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی  و استخرهای سرپوشیده در تمامی فصول سال فعالیت می‌کنند؛ استخرها شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ استفاده از تمامی استخرها رایگان و ساعت فعالیت آنها از 10 الی 19 است. در کنار استخر روباز هتل سرسره‌های آبی، نوشیدنی‌های با طراوت در بار و آرامش خالص در جکوزی آن قرار دارند. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در تراس آفتاب‌گیر موجود است.
هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا ورزش‌های فضای باز همچون والیبال ساحلی، بسکتبال و تنیس را ارائه می‌دهد که در صورت تکمیل شدن تیمتان و پرداخت هزینه زمین بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید. ورزش‌های داخل هتل شامل سالن بدن‌سازی تمام مجهز، تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد و بولینگ به همراه اسکواش و دارت با پرداخت هزینه می‌شود.
صبحانه هتل به شکل بوفه و ناهار و شام به صورت منوی آلاکارته با تنوع بسیار زیادی از انواع غذا‌ها است، هتل میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
پذیرش 24 ساعته از مهمانان به گرمی استقبال می‌کند. کارکنان با صحبت به زبان‌های روسی، انگلیسی، آلمانی و ترکی آماده خدمت گذاری هستند. خدمات اتاق هر روز در دسترس است و درصورت نیاز یا درخواست انجام می‌شود.
اینترنت وای‌فای به صورت رایگان در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها در دسترس است البته در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده کنید که نسبت به میزان مصرف شما شامل هزینه‌های متفاوتی می‌شود. پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.
اگر به قصد کار و بیزینس سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئوکنفرانس و دارای عایق صدا در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هدف بیچ ریزورت اند اسپا:

شما 514 انتخاب برای اقامت در هتل هدف بیچ ریزورت اند اسپا دارید؛ اتاق‌های خانوادگی و غیرسیگاری نیز ارائه می‌شوند؛ تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی هستند که دمایی مطلوب را به شما ارائه می‌دهند. از دیگر امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها موجود است می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان، حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، آینه آرایش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی هستند. 

فاصله هدف بیچ ریزورت اند اسپا تا:

- پارک هرواس: 250 متر

- پارک پایتخت: 900 متر

- پارک علاءالدین کیکوبات: 9 کیلومتر

- پارک کودک حسن سنلی: 10 کیلومتر

- پارک معلم عزیزم: 10 کیلومتر

- پارک عبدالرحمن علائتین اوغلو: 11 کیلومتر

- موزه باستان شناسی آلانیا: 11 کیلومتر

- قلعه آلانیا: 12 کیلومتر

- فانوس دریایی آلانیا: 12 کیلومتر

- برج قرمز آلانیا: 13 کیلومتر

- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 13 کیلومتر

- آلارا هان: 18 کیلومتر

- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 50 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هدف بیچ ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2