Ares City<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرس سیتی

هتل آرس سیتی آنتالیا
ares city Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آرس سیتی

چرا هتل آرس سیتیAres City Hotel ؟

یکی از دلایل محبوب بودن هتل آرس دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل آرس سیتی :

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. یک استخر روبار و چند تخت برای حمام آفتاب نیز در محوطه هتل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرس سیتی:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش ، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل آرس سیتی تا:
- پارک اولبیا: 2 کیلومتر
- رستوران باغ مرحبا: 300 متر
- رستوران ایتالیایی دوستان: 700 متر
- فرودگاه آنتالیا: 22 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرس سیتی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات رمپ تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2