Sultan of Side<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

سلطان اف سید

هتل سلطان آف سیده آنتالیا
sultan of side Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سلطان آف سیده آنتالیا

چرا هتل سلطان آف سیده Sultan Of Side hotel ؟

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل هتل سلطان آف سیده آنتالیا در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد. در هتل سلطان، راحتی و رضایت مهمانان حرف اول را می‌زند. این مرکز تقریباً 250 متر از ساحل فاصله دارد. در طول بازدید خود، حتما از ساختمان‌های معماری محبوب مانند معبد آپولو و فواره مونومنتال "Nymphaeum" دیدن کنید که همگی در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. مسافرانی که به دنبال مکانی برای غذا خوردن در نزدیکی هتل هستند می‌توانند به رستوران و سالن کیو بیچ (500 متر) ، کلاب و سالن کوپا بیچ (2 کیلومتر)، یا رستوران تراس و گریل (500 متر) مراجعه کنند.

امکانات هتل سلطان آف سیده:

هتل سلطان آف سیده آنتالیا دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ استفاده از تمامی استخرها رایگان و ساعت فعالیت آنها از 10 الی 19 است. در کنار استخر روباز هتل پارک آبی با 6 سرسره‌ و مرکز آبگرم و سلامتی وجود دارد. تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر موجود است. امکانات استراحت شامل مرکز اسپا و حمام ترکی است. در"Sultan of Side"، مهمانان می‌توانند از فعالیت‌های ورزشی مانند تنیس، واترپلو و والیبال ساحلی در منطقه ساحلی خصوصی هتل لذت ببرند. 
رستوران اصلی هتل طعم‌های ملی و بین‌المللی را به صورت بوفه باز برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. یک بوفه جداگانه برای کودکان و یک منطقه غذاخوری مخصوص کودکان در شام وجود دارد. با رزرو قبلی، می‌توانید در یکی از رستوران‌های عثمانی، ایتالیایی و ماهی آلاکارته هتل ناهار بخورید. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها را در لابی بار از ساعت 10 الی 24 همراه غذا‌های لذیذ و بوفه کیک میل کنید. بین ساعت 10 الی 24 می‌توانید با انواع نوشیدنی‌ها در فضای باز کنار استخر در بار اصلی استخر از اوقات خود لذت ببرید. 
پذیرش 24 ساعته پذیرای مهمانان است. کارکنان به زبان‌های روسی، انگلیسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند. خدمات اتاق هر روز در دسترس است و درصورت نیاز یا درخواست انجام می‌شود.
پارکینگ رایگان برای تمامی مهمانان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی می‌توانند از آن استفاده نمایند. آسانسور برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه شده است؛ اینترنت پرسرعت کابلی نیز موجود است که نسبت به میزان استفاده شامل هزینه‌های متفاوتی می‌شود. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به مطب، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان اشاره نمود.
اگر به قصد کار و بیزینس سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس و دارای عایق صدا در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سلطان آف سیده:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی قرار داده شده است. از دیگر خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی تخت کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود.

در مجموع 334 اتاق وجود دارد.

- اتاق استاندارد: 204 اتاق استاندارد با اندازه 34 متر مربع در دسترس است. ( 1 بزرگسال + 1 کودک یا 2 بزرگسال + 2 کودک یا 3 بزرگسال + 1 کودک )

- اتاق خانواده: 92 اتاق خانواده با اندازه 41 متر مربع؛ (4 بزرگسال + 1 نوزاد) یک تخت دو نفره در اتاق اصلی و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر وجود دارد.

- اتاق اکونومی: 35 اتاق هتل با اندازه 25 متر مربع اتاق‌های اکونومی هستند. (1 بزرگسال + 1 کودک یا 2 بزرگسال)

- اتاق معلولان: 3 اتاق هتل با اندازه 34 متر مربع به معلولین با خدمات و لمکانات ویژه اختصاص داده شده است. (2 بزرگسال)

فاصله هتل سلطان آف سیده تا:

- پارک لونا :850 متر

- پارک آبی: 900 متر

- باغ پریما سول سرا: 1.2 کیلومتر

- استراحتگاه و اسپا لا گراند: 1.5 کیلومتر

- باشگاه گرند ساید: 1.8 کیلومتر

- باشگاه گرند آکوا: 2.2 کیلومتر

- پارک دیسکاوری آنتالیا: 2.9 کیلومتر

- موزه جانبی: 7 کیلومتر

- شهر عتیقه: 7 کیلومتر

- آمفی تئاتر شهر: 7 کیلومتر

- معابد آپولو و آتنا: 7 کیلومتر

- ساحل عمومی ساید: 350 متر

- ساحل کومکوی: 1.8 کیلومتر

- ساحل عمومی کولاکلی: 2.1 کیلومتر

- ساحل سورگون: 9 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 49 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سلطان آف سیده آنتالیا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2