آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویستا آزور کوش آداسی

هتل ویستا آزور کوش آداسی
vista azur Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل ویستا آزور

چرا هتل ویستا آزور Vista Azur Hotel

اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه و با امکاناتی عالی هستید هتل ویستا آروز گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه خوبی از شهر قرار دارد و نزدیک مرکز شهر، دریا و ساحل است همچنین این هتل تا مناطق دیدنی شهر فاصله اندکی دارد.

خدمات و امکانات هتل ویستا آزور Vista Azur Hotel

هتل ویستا آزور Vista Azur Hotel بر بستر دریا قرار گرفته و به همین علت دارای یک ساحل خصوصی می‌باشد و در کناره های آن نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را به همراه سایه بان پیدا خواهید کرد که محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل یک کلاب ویژه کودکان و در کنار آن زمین بازی قرار دارد که در طول اقامت در هتل می‌توانید با خیالی راحت کودکان خود را به آنجا ببرید تا در فضایی شاد و تحت نظر مربیان بازی کنند.

اگر احساس درد و خستگی می‌کنید، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز از سونا، استخر آب گرم و حمام ترکی تشکیل شده ودر اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. هتل ویستا آزور دارای یک استخر شنای زیبا روباز و سرپوشیده به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از شنا کردن در آن لذت ببرید و یا در هتل تنیس روی میز و دارت بازی کنید و لذت ببرید. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند.

از جمله تفریحات و سرگرمی‌های هتل ایروبیک، انیمیشن کامل ، پین بال ، پینگ پنگ ، اسکی روی آب ، شب تورکی ، مرکز تناسب اندام ، مرحله گیمناستیک، نمایش و موسیقی زنده در این مرکز برگزار می‌شود. سرسره های آبی بین ساعت 10.30-12.00 و 14.00-16.00 کار می‌کنند. Mini ClubPlay groundKids Animation استخر Kiddie مینی دیسکو.  دو رستوران در هتل فعالیت می‌کنند. رستوران اصلی که غذاها در آن به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران آلاکارته که در آن‌ها غذاهای دریایی و بین المللی سرو می‌شود.

اتاق‌ها وامکانات هتل ویستا آزور Vista Azur Hotel

این هتل مجموعا 315 اتاق دارد. اتاق‌های VISTA AZUR HOTEL دارای نمای زمین هستند همچنین مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی ، کف فرش ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، پخش ماهواره ای ، مینی بار ، تلفن ، وان ، تلفن حمام ، سشوار ، اینترنت بی سیم هستند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ساحل طولانی (Long Beach) : ۳ دقیقه رانندگی

- فاصله تا جزیره کبوتر کوش آداسی: ۱۱ دقیقه رانندگی

- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱۱ دقیقه رانندگی

- فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۲۰ دقیقه رانندگی

- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲۰ دقیقه رانندگی

- فاصله تا خانه مریم مقدس کوش آداسی: ۲۸ دقیقه رانندگی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویستا آزور ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته بار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2