آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ملیکه کوش آداسی

هتل ملیکه کوش آداسی
melike Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل ملیکه

چرا هتل ملیکه Melike Hotel

هتل ملیکه کوش آداسی ترکیه در یکی از بهترین هتل‌های دوستاره در سواحل شهر کوش آداسی می‌باشد. این هتل متعلق به خانواده است و از مهمانان خود را با فضای گرم و راحتی در طول اقامتشان استقبال می‌کند. Hotel Melike حدود 50 متر با ساحل فاصله دارد و به همین دلیل گردشگران تور کوش آداسی به راحتی می توانند به ساحل رفته و لذت ببرند.

خدمات و امکانات هتل ملیکه Melike Hotel

رستوران روی تراس هتل ملیکه صبحانه ی سلف سرویس و شام سرو می‌کند. می‌توانید هنگام استراحت از کافه ی کنار استخر نوشیدنی تهیه کنید. جالب است بدانید که به هنگام بعدازظهر در کافه هتل موسیقی زنده نیز پخش می شود که شنیدن آن به همراه غذا بسیار لذت بخش است.  پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی و انگلیسی به زبان های دیگری نیز تسلط دارند و از این طریق با میهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. تفریحات مختلفی نظیر ساحل اختصاصی، دارت، تنیس روی میز و برنامه های سرگرم کننده به شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید.
شنا و آبتنی در استخر روبازِ این هتل که در حصاری از تخت‌های راحتی و سایبان‌های بزرگ به دام افتاده است هم خالی از لطف نخواهد بود لازم بذکر است  فرودگاه بین‌المللی سمس در ۳۴ کیلومتری هتل Hotel Melike Kusadasi قرار دارد که امکان رفت و آمد به آن از طریق شاتل های فرودگاهی فراهم شده است. هتل ملیکه دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید همچنین در تمام نقاطش امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است؛ یعنی در طول اقامت در این هتل دغدغه تماس با خانواده و دوستان را نخواهید داشت. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات هتل ملیکه Melike Hotel

اتاق‌های هتل ملیکه دارا ی تلویزیون کابلی و ماهواره ای، سیستم تهویه هوا  مطبوع و مینی بار هستند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق‌ها مجهز به دوش و سشوار مجهز می‌باشد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و با نمای دریا هستند.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۶۰۰ متر
- فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۸.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا معبد آرتمیس: ۱۶.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ملیکه ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ گاو صندوق
استخر رو باز تنیس اجاره دوچرخه استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2