آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند اکسلسیور البرشا دبی

هتل گرند اکسلسیور البرشا دبی
grand excelsior al barsha Hotel دبی
درجه هتل:
هتل گرند اکسلسیور البرشا

چرا هتل گرند اکسلسیور البرشا Grand Excelsior Hotel Al Barsha ؟

هتل گرند اکسلسیور که در محله مسکونی البرشا، مکانی محبوب بین مارینا دبی و مرکز شهر دبی واقع شده است، تنها چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید امارات فاصله دارد. این هتل چهار ستاره یک انتخاب مورد علاقه برای بازدیدکنندگان تفریحی و تجاری دبی است. هتل گرند اکسلسیور البرشا طیف گسترده‌ای از انواع خدمات رفاهی، ورزشی و تفریحی را ارائه می‌دهد.

امکانات هتل گرند اکسلسیور البرشا:

هتل گرند اکسلسیور دارای استخر روباز روی پشت بام، مرکز تناسب اندام مجهز به، به روز ترین دستگاه‌ها و ماساژ است. هتل گرند اکسلسیور که در 10 دقیقه پیاده روی از مرکز خرید امارات و ایستگاه مترو قرار دارد، به سبک کشتی‌های تفریحی طراحی شده است و اتاق‌های بزرگی ارائه می‌دهد. پارکینگ سرپوشیده رایگان در محل ارائه شده است. میخانه سنتی بریتانیایی، کافه لابی، و کلوپ شبانه در این هتل دارای مجوز الکل است. در کنار استخر نیز می‌توانید از میان وعده‌های کوچک لذت ببرید. مجموعه‌ای از فضاهای جلسات و رویدادها از جمله سالن رقص بزرگ سافینا که می‌تواند تا 400 مهمان را میزبانی کند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرند اکسلسیور البرشا:

هر اتاق بزرگ و با تزئینات شیک دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت و تهویه مطبوع است. همه اتاق‌های "Grand Excelsior" دارای سیستم گرمایش مرکزی، میزکار، تلفن، حمام‌ها با دوش اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق هستند که برای استفاده از تعدادی از آنها نیازمند پرداخت هزینه جداگانه هستید اما بقیه امکانات به صورت رایگان در دسترس شما قرار داده می‌شود.

فاصله هتل گرند اکسلسیور البرشا تا:
- پارک حوض البرشا: 950 متر
- برج العرب: 3.8 کیلومتر
- پارک سوقیم: 4.2 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 6 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 7 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 7 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 10 کیلومتر
- فواره دبی: 12 کیلومتر
- برج خلیفه: 12 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 12 کیلومتر
- میدان عمار: 12 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 12 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 15 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 20 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 3.5 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 3.8 کیلومتر
- ساحل مینا سیاحی: 5 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 6 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 6 کیلومتر
- مترومال امارات: 1.2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 40 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند اکسلسیور البرشا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2