&nbsp;Armas Gul Beach Hotel<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

آرماس گول بیچ هتل

هتل آرماس گل بیچ آنتالیا
armas gul beach Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آرماس گل بیچ آنتالیا

چرا هتل آرماس گل بیچ Armas Gul Beach Hotel ؟

هتل آرماس گل بیچ ریزورت با همه امکانات فقط چند قدم از ساحل فاصله دارد و دارای یک استخر روباز، یک پارک آبی کوچک و یک تراس مشرف به دریای مدیترانه است. دسترسی مستقیم به منطقه ساحل خصوصی فراهم شده است. هتل خدمات و امکانات بی‌نظیر تفریحی و رفاهی را ارائه می‌دهد؛ برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن مکان‌های دیدنی محبوب هستند هتل آرماس گل بیچ ریزورت به علت موقعیت مکانی مناسب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها و انتخاب‌ها باشد.

امکانات هتل آرماس گل بیچ:

مرکز تناسب اندام 100 متر مربعی هتل دارای تجهیزاتی کامل نظیر تردمیل، دوچرخه، وزنه‌ها  و تمامی دستگاه‌های روز دنیا است؛ شما می‌توانید رایگان از این تجهیزات استفاده کنید. سالن تندرستی در طول روز با حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. کودکان نیز می‌توانند از برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل از ساعت 9 الی 21 استفاده کند؛ مرکز کودکان شامل هزینه شده و شامل استخر، سرسره‌ها، سالن بازی و .. می‌شود. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. بیلیارد، دارت الکترونیکی، ایرهاکی، فوتبال روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس هستند. در هتل، بازاری متشکل از آرایشگاه، بوتیک، کیف، ساعت و نقره و عکاسی وجود دارد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق روزانه ارائه می‌شود؛ استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرماس گل بیچ:

اتاق‌ها با امکاناتی مدرن طراحی شده‌اند تا آسایش و آرامش را به شما هدیه کنند و حس راحتی خانه را به شما الهام ببخشند.
خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها میشود می‌توان به امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا هستند.

- اتاق استاندارد انکس: اتاق‌های استاندارد کاملاً برای راحتی شما طراحی شده‌اند، 24 متر مربع مساحت دارند و از 1 تخت دونفره و 1 تخت یک نفره تشکیل شده‌اند.
- اتاق ساحلی استاندارد: اتاقهای ساحلی آرماس گل بیچ همه چیزهایی را که برای استراحت و لذت بردن از دریا و آفتاب نیاز دارید را در خود جای داده است؛ منظره باشکوه دریا هر روز صبح شما را شاداب می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک تجربه واقعی مدیترانه‌ای داشته باشید در اتاق ساحلی 1 تخت دونفره و 1 تخت یک نفره وجود دارد. حداکثر ظرفیت 2 بزرگسال + 1 کودک یا 3 بزرگسال است.
فاصله هتل آرماس گل بیچ تا:

- عثمان اونلو: 2.9 کیلومتر

- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 3.2 کیلومتر

- اولبیا: 3.3 کیلومتر

- پارک فولکلوریک یوروک: 3.6 کیلومتر

- پارک و ساحل مهتاب: 3.7 کیلومتر

- پارک ساحلی: 4.1 کیلومتر

- پارک احمد تویگر شهرداری کمر: 4.5 کیلومتر

- شهر باستانی فازلیس: 11 کیلومتر

- ساحل کمر: 100 متر

- ساحل عمومی مرکز باتی: 2.6 کیلومتر

- ساحل آیسیگی: 3.6 کیلومتر

- ساحل باشگاه مد کمر: 4.3 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 37 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرماس گل بیچ آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2