Crystal Paraiso Resort And Spa<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

Crystal Paraiso Resort And Spa

هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا آنتالیا
crystal paraiso verde resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا

چرا هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا Crystal Paraiso Verde Resort & Spa Hotel ؟

کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا که در بیش از 8 ساختمان در 42.000 متر مربع ملک در امتداد ساحل بلک-بوگازکنت پراکنده شده است، دارای یک ساحل خصوصی به طول 500 متر و یک پارک آبی وسیع است که همه در داخل باغ‌های محوطه‌ سازی شده قرار دارند. هتل پنج ستاره کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا امکانات بی‌نظیر رفاهی و تفریحی را در سطح جهانی ارائه می‌کند؛ خدمات هتل به صورت "UALL" ارئه می‌شود.

امکانات هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا:

از روزهای خود با فعالیت‌های انیمیشن در طول روز، نمایش‌های عصرانه تهیه شده توسط گروه‌های حرفه‌ای، کنسرت‌های موسیقی زنده در روزهای خاصی از هفته و دیسکو لذت ببرید. همچنین می‌توانید با انجام بازی‌هایی مانند بولینگ، بیلیارد، دارت و فوتبال در مرکز سرگرمی هتل لذت را دو چندان کنید.
هتل فرصت‌هایی را برای مهمانان کوچک خود نیز در نظر گرفته است؛ فعالیت‌هایی همچون مینی کلوپ کریستی، انواع بازی‌ها، استخر خصوصی کودکان، سرو غذا و نوشیدنی از منوی کودکان و نوجوانان و ... هتل رویداد‌های زیادی را برای آنها تدارک دیده است تا دوست پیدا کنند، تفریح کنند و از بازی و سرگرمی لذت ببرند. کارکنان مینی کلاب که فرزندان گرانقدر خود را به آنها می‌سپارید، از کودکان مراقبت می‌کنند.
برای مهمانانی که می‌خواهند ورزش کنند، علاقه‌مند به تناسب اندام و ورزش‌های آبی هستند، امکاناتی ایجاد شده است که می‌توانند بر اساس ترجیحات خود از آن بهره‌مند شوند. در طول تعطیلات خود هم می‌توانید استراحت کنید و هم تناسب اندام خود را داشته باشید.
از ورزش‌های دسته جمعی می‌توان به تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و مینی گلف اشاره نمود.
مرکز "SPA" هتل با مساحت 700 متر مربع، این فرصت را به شما می‌دهد که تعطیلات منحصر به فردی را با درمان‌های پوست و بدن، فضای ماساژ باز نوع بالی و جکوزی خصوصی سپری کنید. در هتل علاوه بر مرکز اسپا، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، اتاق نمک و آرایشگاه نیز وجود دارد.
امکانات مراقبت از بدن: درمان خزه دریایی، درمان گل و لای، لایه برداری بدن، درمان سلولیت؛ اتاق ماساژ: ماساژ ریلکسیشین و تسکین دهنده، درمان با سنگ داغ، رایحه درمانی، شیاتسو، ریکی، رفلکسولوژی، ماساژ پا تایلندی، ماساژ عثمانی، ماساژ تایلندی، ماساژ سر هندی و واحد مراقبت از پوست: درمان های کلاسیک و ویژه پوست، رایحه درمانی در این مرکز ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا:

هتل دارای 6 اتاق مخصوص با امکانات ویژه برای مهمانان معلول است، که حداکثر تعداد مجاز برای آنها 3 نفر است. اتاق خانوادگی: این اتاق‌ها دارای 2 اتاق خواب و حمام تک نفره بوده و تمامی امکانات اتاق‌های استاندارد را دارند، و حداکثر می‌توانند 5 نفر را در خود جای دهند. اتاق استاندارد: در این اتاق‌ها 1 تخت فرانسوی و 1 تخت دو طبقه موجود و کف آن با سرامیک پوشیده شده است. تمام اتاق‌های استاندارد هتل با تخت‌های دو طبقه در طبقه همکف هتل هستند. حداکثر ظرفیت 4 نفر را دارند. امکانات  تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان در تمامی اتاق‌ها موجود هستند؛ حمام‌های شیشه‌ای با دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی موجود هستند. بالکن، تراس و وان درحمام اتاق‌های ویژه قرار داده شده‌اند.

اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دابل یا دو نفره: 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره

- اتاق سه تخته استاندارد: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره یا 3 تخت یک نفره

 - اتاق خانواده (3 بزرگسال + 1 کودک): 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- اتاق استاندارد دو نفره با تخت دو طبقه: 1 تخت دو طبقه و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق خانوادگی (4 بزرگسال): 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا:

- پارک 9 مارس 1926: 11 کیلومتر

- آمفی تئاتر آسپندوس: 12 کیلومتر

- قنات رومی: 12 کیلومتر

- باشگاه بزرگ آکوا: 14 کیلومتر

 - باشگاه گرند ساید: 14 کیلومتر

- چارچوب گردشگری و پارک عمومی: 15 کیلومتر

- ساحل بوگازکنت: 500 متر

- ساحل دنیزکنت: 1.1 کیلومتر

- ساحل عمومی سریک بلک: 8 کیلومتر

- ساحل عمومی کولاکلی: 10 کیلومتر

- فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: 33 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کریستال پارایسو ورد ریزورت و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2