Perre La Mer Resort and Spa Hot<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

پرر لا مر ریزورت اند اسپا

هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا آنتالیا
perre la mer resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا

چرا هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا Perre La Mer Hotel Resort & Spa Hotel ؟

هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا در مساحتی بالغ بر 34.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد؛ با ساحل اختصاصی خود، استخر‌های روباز و سرپوشیده در کنار دریا اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد. شما می‌توانید در انواع فعالیت‌های ورزشی و سرگرمی شرکت کنید و همچنین در یکی از دو رستوران آلاکارته از خود پذیرایی کنید و لذت ببرید.

امکانات هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا:

امکانات تفریحی و ورزشی هتل شامل استخر روباز در کنار بخش ویژه کودکان و همچنین استخر سرپوشده می‌شود؛ استخر روباز به صورت فصلی فعالیت می‌کند و برای استفاده از آن محدودیت سنی وجود ندارد، استخر سرپوشیده هتل در تمامی فصول سال باز بوده و شامل محدودیت سنی است، البته برای کودکان استخر جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. استفاده از تمامی استخرها رایگان و ساعت فعالیت آنها از 10 الی 19 است. تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر موجود است. امکانات استراحت شامل مرکز اسپا، حمام ترکی و استخر آب گرم است. مهمانان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های ورزشی مانند تنیس، واترپلو و والیبال ساحلی لذت ببرند. 
هتل دارای دو رستوران با منو‌های بوفه و آلاکارته و همچنین انواع غذا‌های بین‌المللی و محلی است که در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام خدمت رسانی می‌کنند. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها را در بار اصلی هتل از ساعت 10 الی 24 همراه غذا‌های لذیذ و بوفه کیک میل کنید. بین ساعت 10 الی 24 می‌توانید با انواع نوشیدنی‌ها در فضای باز کنار استخر در بار اصلی استخر از اوقات خود لذت ببرید. 
پذیرش 24 ساعته با صحبت به زبان‌های روسی، انگلیسی و ترکی فعالیت می‌کند؛ خدمات اتاق به صورت روزانه در دسترس است. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که شامل هزینه جداگانه می‌شود.دیگر امکانات رفاهی هتل خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا:

در هتل "Perre La Mer"، واقع در بهشت منحصر به فرد "göynük"، مشرف به کوه‌ها و دریای آنتالیا، شما یک تجربه تعطیلات منحصر به فرد را با اتاق‌هایی با راحتی عالی خواهید داشت.
در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

- اتاق استاندارد: اتاق‌ها در ساختمان اصلی؛ با اندازه 24 متر مربع و شامل 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره هستند.

- اتاق بزرگ: همانند اتاق‌های استاندارد در ساختمان اصلی هستند اما اندازه آنها مقداری بزرگ تر است و حدود 28 متر مربع هستند.

فاصله هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا تا:

- فرودگاه آنتالیا: 46 کیلومتر

- مرکز شهر آنتالیا: 36 کیلومتر

- فاصله تا کمر: 6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پرر لا مر ریزورت اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2