آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

پالم وینگس بیج ریزورت اسپا

هتل پالم وینگز بیج ریزورت اند اسپا کوش آداسی
palm wings beach resort & spa Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل پالم وینگز بیج ریزورت اند اسپا

چرا هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort & Spa 

هتل  پالم وینگس بیج ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort Spa یکی از هتل‌های لوکس پنج ستاره ترکیه می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل لوکس را برای اقامت خود در کوش آداسی انتخاب می‌کنند. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل تا ساحل لانگ بیچ حدود 0.9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با معماری مدرن و بی‌نظیر، سالن‌های کنگره و کنفرانس با طراحی ویژه و استانداردهای جهانی، ساحلی اختصاصی بسیار مشهور می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort & Spa

هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort & Spa بر بستر دریا قرار گرفته و به همین علت دارای یک ساحل خصوصی می‌باشد و در کناره های آن نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را به همراه سایه بان پیدا خواهید کرد که محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. به لطف وجود ساحل اختصاصی انواع ورزش‌های آبی در هتل ایجاد شده که می‌توان به قایق سواری، موج سواری، غواصی و شیرجه در آب از ارتفاع در آن اشاره کرد. لازم بذکر است تفریحات دیگری نظیر بیلیارد، امکان دوچرخه سواری، دارت، تنیس روی میز، کتابخانه، نایت کلاب به همراه پخش موسیقی زنده به شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید. همچنین یک باغ و فضای سبز در هتل تعبیه شده است و فضایی برای پیاده روی و آرامش در هوای آزاد را برای شما فراهم می‌سازد.

اگر احساس خستگی می‌کنید، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز بسیار مجهز از سونا، استخر آب گرم و حمام ترکی و اتاق‌های بخار تشکیل شده و در اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند (با پرداخت هزینه)؛ علاوه بر آن، یک مرکز سلامتی (هلث کلاب) نیز وجود داشته و خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌کند.
برای شنا و آبتنی هم استخر رو باز و هم سر پوشیده به همراه استخر ویژه کودکان در هتل قرار دارد به همراه نوشیدنی‌های فصل که به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد؛ همچنین در هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند.
خدمات ارائه شده در این هتل به صورت آل اینکلوسیو می‌باشد. به این معنی می‌باشد که برای صرف هر سه وعده در رستوران و سرو انواع نوشیدنی در بارها نیازمند پرداخت هزینه نمی‌باشید. دو رستوران "Ana Restaurant" و "Türk - İtalyan – Balık"  منویی از انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ترکی به صورت بوفه و آلاکارته ارائه می‌دهد.

از این گذشته هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort & Spa  کوش آداسی فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن ها دریافت نمی‌کنند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند.
پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ایی صحبت می‌کنند. خدمات دریافت و مبادله ارز نیز در این قسمت انجام می‌شود. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است. اگر کودک به همراه دارید برای سرگرم شدنشان می‌توانید آن‎‌ها را به اتاق بازی ببرید همچنین اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا Palm Wings Beach Resort & Spa

هتل پالم وینگز بیچ ریزورت اند اسپا دارای 346 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ساحل لانگ بیچ کوش آداسی: ۹ کیلومتر است
- فاصله تا دروازه قلعه کوش آداسی (کاستل گیت): ۱۵.۲ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی: ۱۵.۳ کیلومتر
- فاصله تا کاروانسرای تاریخی کوش آداسی: ۱۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

 
امکانات و خدمات هتل پالم وینگز بیج ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2