آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

پاپیلونادا

هتل پاپیلونادا کوش آداسی
papillonada Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل پاپیلونادا

چرا هتل پاپیلونادا Papillonada Hotel

هتل پاپیلونادا از هتل‌های سه ستاره مشهور در منطقه آیدین در شهر کوش آداسی ترکیه است و 12 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مکانی خوب در میان مسافران هر ساله محبوبیت دارد.

امکانات و خدمات هتل پاپیلونادا Papillonada Hotel

پذیرش هتل پاپیلونادا Papillonada Hotel به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد.
رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن انواع  نوشیدنی‌های تازه و خوراک‌های سبک را در کافی شاپ لابی هتل می‌توانید سفارش دهید و همچنین قسمتی در هتل انواع بستنی و بورک‌های تازه در فصل تابستان ارائه شده است. در هتل پاپیلونادا خدماتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر در نظر گرفته شده است.
یکی از نقاط ضعف این هتل نبود پارکینگ می‌باشد که در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی قرار گرفته و می‌توانید ماشین شخصی خود را در آن پارک کنید. قابل توجه مهمانانی که قصد اقامت در این هتل با حیوان خانگی شان را دارند در این هتل ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نمی‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پاپیلونادا  Papillonada Hotel

این هتل دارای 27 اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌ها چشم اندازی رو به شهر پرجنب و جوش و سرزنده دارند. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دوبل استاندارد
- اتاق توئین استاندارد 
- اتاق تریپل استاندارد

فاصله هتل تا:

- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۷۵۰ متر
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله تا جزیره کبوتر: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آدالند: ۸.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پاپیلونادا ‌
رستوران آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار تراس حمام بطری آب تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2