Linda Resort<br />لیندا ریزورت<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لیندا ریزورت

هتل لیندا ریزورت آنتالیا
linda resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لیندا ریزورت

چرا هتل لیندا ریزورت Linda Resort Hotel ؟

هتل پنج ستاره لیندا ریزورت آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و کمتر از 10 دقیقه به صورت پیاده از دریا فاصله دارد. هتل لیندا با ارائه خدمات "UALL" از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما در هتل لیندا ریزورت انواع مختلفی از طعم‌ها، مزه‌ها و جادوی ادویه‌ها را امتحان خواهید کرد؛ همچنین می‌توانید انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم محلی و بین‌المللی را در بار‌های هتل میل کنید؛ این هتل لوکس و مجلل در فاصله 50 کیلومتری از دریاچه تیتیرین قرار گرفته است؛ محله ساید تنها 8 کیلومتر و مرکز شهر ماناوگات 5 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که دسترسی به آنها را بسیار آسان می‌کند.

امکانات هتل لیندا ریزورت:

مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 40 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. میهمانان کوچک بین 4 تا 12 سال تعطیلات فراموش نشدنی را با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل خواهند داشت؛ که شامل استخر، سرسره‌ها، سالن بازی و .. می‌شوند. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. بیلیارد، دارت الکترونیکی، ایرهاکی، فوتبال روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس هستند. در هتل، بازاری متشکل از آرایشگاه، بوتیک، کیف، ساعت و نقره و عکاسی وجود دارد.
هتل لیندا ریزورت خدماتی را با دو اسنک بار، در ساحل و کنار استخر، در کنار رستوران اصلی، و همچنین رستوران آلاکارته در طول دوره تابستان ارائه می‌دهد. اسنک بارها و رستوران‌های هتل در زمستان تعطیل هستند. علاوه بر صبحانه، ناهار و عصرانه به صورت بوفه باز، ساعت چای و کیک، سوپ و بوفه سرد برای میهمانان آماده می‌شود. رستوران اصلی 550 نفر ظرفیت دارد. تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز و بوفه سرد در رستوران اصلی سرو می‌شود. رستوران آلاکارته فقط برای شام غذا سرو می‌کند. شما می‌توانید از میان غذاهای عثمانی و منوهای ماهی انتخاب کنید و شام خود را در رستوران شیک هتل لیندا ریزورت 30 نفره واقع در ساحل تیترینگول نوش جان کنید. رستوران تنقلات که در باغ سبز هتل در کنار استخر واقع شده است، در فصل تابستان بین ساعت 12:00 تا 16:00 به صورت بوفه باز فعالیت می‌کند و ظرفیت آن 80 نفر است. شیرینی ‌پزی ما که دارای قسمت سیگار نیز می‌باشد، هر روز با انواع شیرینی‌های خوشمزه و خوش طعم، و با فضای بسته برای 20 نفر و فضای باز برای 30 نفر فعالیت می‌کند. هتل در مجموع 5 بار به عنوان بار استخر، بار لابی، بار خدمات، بار ساحلی و بار "Teos Disco" به میهمانان خدمت می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیندا ریزورت:

- اتاق دو نفره: اتاق‌های دو نفره هتل از 20 متر مربع تا 26 متر مربع عرض دارند و دارای تخت‌های دو نفره فرانسوی هستند.
- اتاق خانوادگی: اتاق‌های خانوادگی بین 30 متر مربع و 38 متر مربع، با 2 اتاق خواب مجزا و یک حمام توالت است. 
- اتاق خانواده: اتاق‌های دو طبقه خانوادگی بین 30 متر مربع و 38 متر مربع مساحت دارند و دارای 2 اتاق خواب مجزا و حمام توالت هستند.
- اتاق خانواده با نمای باغ: اتاق‌های خانوادگی بین 30 متر مربع و 38 متر مربع، با 2 اتاق خواب مجزا و یک حمام توالت است. استخر خصوصی کودکان آن 45 سانتی متر عمق دارد. هدف از این اتاق‌ها این است که کودکان از استخر تحت کنترل والدین خود لذت ببرند، در حالی که والدین با تحت کنترل داشتن فرزندان خود با خیال راحت از آفتاب و سکوت لذت می‌برند.
در هر یک از اتاق‌های هتل، تلفن مستقیم بین‌المللی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع اسپلیت مرکزی، مینی‌بار، کتری برقی، ست چای و قهوه، وای فای و صندوق امانات وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای کف لمینت و بالکن هستند. تلفن، وای‌فای، مینی‌بار و صندوق امانات شامل هزینه اضافی می‌شوند.

فاصله هتل لیندا ریزورت تا:

- پارک دده کورکوت: 2.2 کیلومتر

- پارک تفریحی کودکان ماناوگات: 2.2 کیلومتر

- پارک تاریک آکان: 2.5 کیلومتر

- پارک باریس مانکو: 2.6 کیلومتر

- پارک ابوالفیض الچی بیگ: 2.9 کیلومتر

- پارک هوکا احمد یسوی: 3.1 کیلومتر

- پارک اوگور مومکو: 3.2 کیلومتر

- پارک یونس امره: 3.2 کیلومتر

- شهر عتیقه جانبی: 6 کیلومتر

- آمفی تئاتر: 6 کیلومتر

- موزه: 6 کیلومتر

- معابد آپولو و آتنا: 6 کیلومتر

- سد هیدروالکتریک اویماپینار: 20 کیلومتر

- ساحل تیترینه گل: 750 متر

- ساحل سورگون: 800 متر

- ساحل کومکوی: 6 کیلومتر

- ساحل عمومی کیزیلوت: 10 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 60 کیلومتر

- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 91 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیندا ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2