Laren Family<br />لارن فمیلی<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لارن فامیلی

هتل لارن فمیلی اند اسپا آنتالیا
laren family & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لارن فمیلی اند اسپا

چرا هتل لارن فمیلی اند اسپا Laren Family Hotel & Spa ؟

هتل لارن فمیلی در زمینی به مساحت 3.500 متر مربع در منطقه لارا با موقعیت عالی در آنتالیا است. هتل لارن فمیلی در سال 2017 به طور کامل بازسازی شد و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های منطقه تبدیل شد. هتل سه ستاره لارن فمیلی هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. می‌توانید غذا‌های محلی و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنید. شما می‌توانید از استخر هتل به صورت رایگان استفاده کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

امکانات هتل لارن فمیلی اند اسپا:

امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر روباز فصلی، سرسره‌ و مرکز آبگرم و سلامتی، تخت و چترهای آفتاب در تراس آفتاب‌گیر، تنیس، واترپلو و والیبال ساحلی در منطقه ساحلی خصوصی هستند. استخر هتل بدون محدودیت سنی فعالیت میکند؛ ساعت فعالیت از 10 الی 19 است؛ امکانات استراحت شامل مرکز اسپا و حمام ترکی است. رستوران اصلی هتل غذا‌های بین المللی را به صورت بوفه باز برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کوکتل‌ها را در بار هتل همراه غذا‌های لذیذ میل کنید.
پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لارن فمیلی اند اسپا:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی قرار داده شده است. از دیگر خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند.

فاصله هتل لارن فمیلی اند اسپا تا:

- پارک راکر :650 متر

- پارک کاگلایان: 750 متر

- پارک جمهوری: 750 متر

- پارک فانوس دریایی: 1.1 کیلومتر

- پارک معلولین: 1.1 کیلومتر

- پارک خیابان فالز: 1.5 کیلومتر

- پارک پیر سلطان ابدال: 1.5 کیلومتر

- دروازه هادریان: 7 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 7 کیلومتر

- مناره فلوت دار: 7 کیلومتر

- موزه آنتالیا: 9 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 10 کیلومتر

- پرگه: 14 کیلومتر

- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر

- ساحل بلانچ: 2.1 کیلومتر

- لارا هالک پلاجی: 3.4 کیلومتر

- ساحل مویدا: 3.8 کیلومتر

- ساحل مرمر: 7 کیلومتر

- ساحل عمومی کندو: 9 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لارن فمیلی اند اسپا ‌
تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
سالن بازی کودکان استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2