آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کوناک استانبول

هتل کوناک استانبول
konak taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کوناک

چرا هتل کوناک تکسیمKonak Taksim

هتل کوناک تکسیم Konak Taksim یک هتل چهار ستاره در منطقه پر طرفدار تکسیم استانبول می‌باشد و جزو هتل‌های مدرن در استانبول شناخته می‌شود که تنها 8 دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد.

اطلاعات:

- حیوانات خانگی مجاز به ورورد نمی‌باشند.

امکانات هتل:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند وکارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند همچنین مهمانان برای خدمات تور و بلیط و اجاره خودرو می‌توانند به این بخش مراجعه نمایند. از جمله امکانات و ویژگی‌های هتل کوناک می‌توان به دو رستوران و تراس آن اشاره کرد. .مهمانان می‌توانند در رستوران Strada از ناهار و شام لذت ببرند، در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی بهمراه نوشیدنی‌های دلچسب ارائه می‌گردد. صبحانه سلف رستوران کازان Kazan شامل انواع شیرینی و نان‌های تازه، تخم مرغ و انواع متنوعی از پنیرها و سبزیجات بخار پز می‌باشد که مقدمات آغاز روزی پرنشاط را برای مسافران عزیز فراهم می‌کند. پارکینگ اختصاصی، فضایی مخصوص استعمال سیگار، اینترنت وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز، سرویس خشک شویی و اتو شویی البته با هزینه اضافی، خدمات دربان و نگهداری از چمدان از امکانات دیکر هتل کوناک می‌باشند.

اتاق‌ها و امکانات:

این هتل در مجموع دارای 117 اتاق مهمان و 3 اتاق جلسه می‌باشند. اتاق‌های هتل با رنگ‌های جذاب و دکوراسیونی مدرن تزئین شده اند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی، میزکار، چای ساز و قهوه ساز را نام برد. انواع اتاق‌های هتل کوناک شامل اتاق دو تخت برای دو نفر و اتاق دو تخت برای یک نفر می‌باشد.

فاصله هتل تا:

ایستگاه مترو میدان تکسیم تا هتل کوناک استانبول: ۶۰۰ متر
خیابان استقلال تا هتل کوناک استانبول: ۸۰۰ متر
کاخ دولما باغچه تا هتل کوناک استانبول: ۱.۶ کیلومتر
برج مدین تا هتل کوناک استانبول: ۲.۸ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون می‌توانید :‌

1 باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرماییید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل کوناک ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
سشوار حمام قهوه/چای تلویزیون میزکار لوازم بهداشتی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2