Trendy Lara<br />هتل آنتالیا<br />ترندی لارا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

ترندی لارا

هتل ترندی لارا

چرا هتل ترندی لارا Trendy Lara Hotel ؟

"Trendy Lara" با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سفر‌های خانوادگی در 2.2 مایلی مال لارا در آنتالیا واقع شده است. هتل ترندی لارا محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

امکانات هتل ترندی لارا:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به دوره‌ها و کلاس‌های رقص لاتین و شرقی، انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای هتل ترندی دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. همچنین 3 بار در محل وجود دارد که کوکتل‌های عجیب و غریب، اسموتی‌های سالم و انواع نوشیدنی‌های قدیمی سرو می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. مرکز تجاری امکانات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ترندی لارا:

اتاق‌های هتل ترندی لارا امکانات تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

- نمای جانبی استاندارد دریا: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- ویلا: اتاق خواب: 1 تخت دونفره / اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت خانوادگی با نمای زمین: 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت باغ با نمای استخر / نمای باغ: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- نمای استاندارد دریا: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت خانوادگی با منظره دریا: 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت خانوادگی باغ با نمای استخر / نمای باغ: 1 تخت دونفره

فاصله هتل ترندی لارا تا:

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 8 کیلومتر

- آکادمی تیراندازی با کمان ودات اربای: 10 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

- پارک اورنکوی: 11 کیلومتر

- ساحل سایت مارتیلی: 11 کیلومتر

- پارک کودک آیلان: 11 کیلومتر

- پارک چنگیز آیتماتوف: 12 کیلومتر

- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 19 کیلومتر

- دروازه هادریان: 19 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 20 کیلومتر

- مناره فلوت دار: 20 کیلومتر

- ساحل کادریه: 2.3 کیلومتر

- ساحل عمومی کندو: 2.4 کیلومتر

- ساحل لارا هالک: 9 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 12 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ترندی لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2