Nirvana Cosmopolitan Hotel<br />هتا آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

نیروانا کوسموپولیتن

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا
nirvana cosmopolitan Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل نیروانا کازموپالیتن

چرا هتل نیروانا کازموپالیتن Nirvana Cosmopolitan Hotel ؟

"NIRVANA COSMOPOLITAN" که با روح مدیترانه‌ای طراحی شده است، مفهومی را ارائه می‌دهد که امکانات شهر را با تعطیلات ساحلی هماهنگ می‌کند. با داشتن "Cosmos City & Hall"، این مرکز میزبان کنگره‌ها و جلسات مهم، سازمان‌های باشکوه عروسی، راه اندازی محصولات مختلف و روزهای پر از هنر است و از آنجا که دارای زمینه‌های ورزشی ویژه‌ای است که مطابق با ابعاد حرفه‌ای ساخته شده است ، خدمات سطح بالایی را در اردوگاه‌های ورزشی فراهم می‌کند. فراتر از مفاهیم معمول غذا و نوشیدنی همه جانبه، با غذاهای محلی و سالم، مفهوم زندگی سالم را در هر مرحله در خط مقدم قرار دهید. با این تغییر غیر متعارف و قابل توجه، تفاوت یک دیدگاه کاملاً جدید توسط مهمان احساس می‌شود.

امکانات هتل نیروانا کازموپالیتن:

برای تضمین یک تعطیلات خانوادگی به یاد ماندنی، کلوپ کودکان با طیف وسیعی از امکانات و فعالیت‌های سرگرم کننده و مناسب سن، پذیرای کودکان 4 تا 12 ساله است. خلاقیت خود را با امکانات عالی هتل که در محیطی آرام پخش شده است، به اوج برسانید تا جلسات شما را پر جنب و جوش و با شکوه‌تر کند. تیم مجرب هتل از کارشناسان برنامه ریزی رویداد و جلسات آماده پشتیبانی از جلسات شما هستند تا هر چه بهتر برگزار شود. علاوه بر این، سالن‌های متنوعی برای استفاده در فعالیت‌ها و ابتکارات مبتنی بر تیم ارائه می‌شود. "Nirvana Cosmopolitan" که نمایش‌های ویژه‌ای را در تابستان برگزار می‌کند، با ترکیب هیجان و سرگرمی، یک مفهوم سرگرمی عالی با اجرای دی جی و نمایش‌های رقص باور نکردنی ارائه می‌دهد.
"L&H Ultra All Inclusive Concept" با ارائه و سرو انواع غذا‌های محلی و بین المللی در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما مهمانان گرامی است. 
محصولات غذایی عمدتاً با پایبندی به منطقه اصلی محلی انتخاب، نان بدون گلوتن و محصولات خمیر سالم تولید شده از گندم ارائه می‌شود. در بوفه‌های کودکان و نوزادان، محصولات سالم، بدون بسته بندی و طبیعی سرو می‌شود؛ نوشیدنی‌های سالم و طبیعی در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نیروانا کازموپالیتن:

تمامی اتاق‌های هتل "Nirvana Cosmopolitan" دارای امکاناتی مشترکی همچون منظره دریا، منظره استخر، بالکن، حمام با دوش، تلویزیون کابلی، اینترنت باند پهن DSL، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع مرکزی، تهویه مطبوع با کنترل جداگانه، میز، چراغ رومیزی، آینه روشویی، گاوصندوق اتاق و ملحفه هستند.
- اتاق‌های کینگ سوئیت: اتاق‌های کینگ سوئیت دارای 2 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی + 1 تخت دو نفره)، 1 اتاق نشیمن، 2 حمام و 3 تلویزیون LED هستند. این اتاق‌ها با بالکن و منظره دریا، تمام تجهیزاتی را دارند که با استانداردهای یک هتل پنج ستاره دلوکس مطابقت دارند.
- اتاق‌های سوئیت لوکس: اتاق‌های سوئیت لوکس دارای 1 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی + 1 مبل)، 1 حمام و 2 تلویزیون LED هستند. این اتاق‌ها دارای بالکن و چشم‌انداز دریا هستند.
- اتاق‌های سوئیم آپ خانواده سوئیت: اتاق‌های سوئیم آپ خانواده سوئیت دارای 2 اتاق خواب، 1 حمام و 2 تلویزیون LED با تراس و دسترسی مستقیم به استخر هستند. 
- اتاق‌های خانواده سوئیت: اتاق‌های خانواده سوئیت دارای 1 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی)، 1 اتاق نشیمن (مبل که می‌توان به عنوان تخت استفاده کرد)، 2 حمام و 2 تلویزیون ال ای دی با تراس با منظره دریا است.
- اتاق‌های سوپریور استاندارد: اتاق‌های سوپریور استاندارد دارای 1 اتاق خواب، 1 حمام و 1 تلویزیون LED هستند. 
فاصله هتل نیروانا کازموپالیتن تا:
- آکادمی تیراندازی با کمان: 4.7 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 5 کیلومتر
- ساحل سایت مارتیلی: 5 کیلومتر
- پارک کودک آیلان: 5 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 6 کیلومتر
- پارک کاگلایان: 8 کیلومتر
- پارک راکر: 9 کیلومتر
- پارک جمهوری: 9 کیلومتر
- دروازه هادریان: 14 کیلومتر
- برج ساعت: 14 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 14 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 16 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 16 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 18 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 1.1 کیلومتر
- ساحل عمومی لارا: 3.2 کیلومتر
- ساحل کادریه: 8 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 19 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل نیروانا کازموپالیتن ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2