Liberty Hotels Lara<br />لیبیریتی<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لیبریتی

هتل لیبرتی لارا آنتالیا
liberty s lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لیبرتی لارا

چرا هتل لیبرتی لارا Liberty Hotels Lara ؟

هتل لیبرتی لارا هتلی پنج ستاره با دسترسی آسان و موقعیت مکانی بسیار مناسب در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. هتل لیبرتی علاوه بر ارائه تمامی خدمات به روز برای بزرگسالان خدماتی ویژه‌ای را برای مهمانان کوچک خود فراهم کرده است تا به گزینه‌ای مطلوب برای انتخاب از دیدگاه مسافران تبدیل شود. هتل لیبرتی لارا که در دریای مدیترانه واقع شده است دارای مناظر چشمگیر و دلپذیری از دریا و باغ‌های استوایی است.

امکانات هتل لیبرتی لارا:

هتل لیبرتی لارا که در کنار دریای مدیترانه واقع شده است دارای ساحلی اختصاصی دارای چتر‌ها، صندلی‌ها و بار اختصاصی ساحل؛ یک استخر روباز بزرگ به همراه سرسره‌های آبی در کنار باغ وسیع درختان نخل و انواع ورزش‌ها همچون تنیس روی میز، دارت، والیبال ساحلی، بسکتبال آبی و ... است. همچنین هتل دارای 2 زمین تنیس با منظره دریا و یک سالن بدن سازی کاملا مجهز است. هتل برای کودکان نیز استخر کم عمق به همراه سرسره‌های آبی ارائه می‌کند. امکانات ویژه سالن و باشگاه کودکان نیز ارائه می‌شوند. رستوران اصلی هتل لیبرتی غذا‌های محلی و بین‌المللی را در دو منوی بوفه و آلاکارته ارائه می‌دهد؛ شما امکان میل کردن غذا را در اتاق‌ها، سالن غذاخوری رستوران و در کنار استخر را دارید. علاوه بر رستوران اصلی هتل رستوران‌های دیگری را برای غذا‌های مدرن ترکی، ایتالیایی و پیتزا‌های سفارشی ارائه می‌دهد. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیبرتی لارا:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل لیبرتی لارا تا:
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 7 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 8 کیلومتر
- آیلان ببک پارکی: 8 کیلومتر
- پارکی چنگیز آیتماتوف: 9 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارکی چاگلایان: 11 کیلومتر
- کافه/ بارپول: 200 متر
- پرگه: 12 کیلومتر
- دروازه هادریان: 16 کیلومتر
- برج ساعت: 17 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 19 کیلومتر
- اقیانوس/ دریا لارا: 11 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 400 متر
- ساحل کادریه: 5 کیلومتر
- لارا هالک پلاجی: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیبرتی لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2