crystal-deluxe-kemer<br />کریستال دلوکس<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کریستال دلوکس آنتالیا|crystal-deluxe-kemer Hotel Antalya

هتل کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا
crystal de luxe resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا

چرا کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا Crystal De Luxe Resort & Spa ؟

هتل کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا "Crystal De Luxe Resort & Spa" با ارائه خدمات خود تحت عنوان و مفهوم "All Inclusive" اقامتی به یاد ماندنی را برای شما می‌سازد. هتل کریستال دلوکس ریزروت اند اسپا منحصر به فرد و انحصاری هتل‌های کریستال را با ساحل اختصاصی طلایی رنگی که به آب‌های آبی مدیترانه باز می‌شود، محیطی آرام، باغ‌های باشکوه، فضای استخر بزرگ، استخرهای کودکان، زیبایی‌های طبیعی را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

امکانات کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد و دیگر ورزش‌ها شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در سالن مجهز بدنسازی هتل می‌توانید برنامه ورزشی خود را دنبال کنید و لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. مرکز آبگرم کاملاً مجهز در کنار سونا و حمام، درمان‌های جوان‌کننده پوست و بدن را ارائه می‌کند. همچنین در کنار استخر 60 متری با جکوزی دوش جت و صندلی‌های استراحت وجود دارد. فعالیت های تفریحی مانند تنیس، بولینگ و ورزش های آبی در سایت موجود است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا:

اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها ساخته شده‌اند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون پلاسما با کانال‌های ماهواره‌ای و محلی، تلفن متصل به پذیرش را دارد و تفاوت اتاق‌ها در اندازه، نوع و تعداد تخت‌ها، منظره و در نهایت ظرفیت هر اتاق است.

فاصله کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا تا:
- عثمان اونلو: 300 متر
- اولبیا: 800 متر
- شواباخ: 1.2 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 1.3 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 2 کیلومتر
- مهمت امین مینتا پارکی: 3.4 کیلومتر
- رستوران ریچی ریچ: 250 متر
- کافه / بارریچ کارائوکه : 250 متر
- رستوران سیرنا: 300 متر
- شهر عتیقه فازلیس: 9 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 6 کیلومتر
- ساحل عمومی مرکز باتی: 300 متر
- ساحل کمر: 300 متر
- ساحل آیسیگی: 1.4 کیلومتر
- ساحل باشگاه مد کمر: 2.1 کیلومتر
- ساحل کامیووا: 3.6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2