Crystal Centro Resort Hotel<br />کریستال سنترو ریزورت<br />هتل آنتالیا

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

کریستال سنترو ریزورت

هتل کریستال سنترو ریزورت آنتالیا
crystal centro resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کریستال سنترو ریزورت

چرا هتل کریستال سنترو ریزورت Crystal Centro Resort Hotel ؟

برای پیدا کردن یک استراحتگاه رمانتیک و ایده آل  "Crystal Centro Resort Hotel" گزینه بسیار مناسبی است. هتل کریستال سنترو ریزورت یک هتل پنج ستاره، لوکس و مجلل است که در میان دشت‌های سرسبز و ساحل‌های زیبای منطقه بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل کریستال سنترو ریزورت:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، هلندی، روسی و ترکی مسلط هستند. فروشگاه‌‌ها برای تهیه و خرید انواع سوغاتی‌ها نیز در این هتل قرار دارند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. ترانسفر فرودگاهی، حمل و نگهداری چمدان در اتاق مخصوص به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام مجهز به تمام دستگاه‌ها برای علاقه‌مندان به بدنسازی، حمام ترکی، سالن آرایش و زیبایی، خشک‌شویی و اتوشویی، سالن جلسات برای مهمانایی که به قصد بیزینس سفر کرده‌اند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کریستال سنترو ریزورت:

هتل کریستال سنترو ریزورت تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل کریستال سنترو ریزورت تا:
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 7 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 7 کیلومتر
- آیلان ببک پارکی: 8 کیلومتر
- پارکی چنگیز آیتماتوف: 8 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارکی چاگلایان: 11 کیلومتر
- پارک راکر: 11 کیلومتر
- رستوران چادر: 250 متر
- رستوران چایخانه: 400 متر
- کافه / بارلیلا: 400 متر
- پرگه: 12 کیلومتر
- دروازه هادریان: 16 کیلومتر
- برج ساعت: 16 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 19 کیلومتر
- اقیانوس/ دریا اسکی لارا: 10 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 300 متر
- لارا هالک پلاجی: 5 کیلومتر
- ساحل کادریه: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کریستال سنترو ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2