آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا آنتالیا
lonicera resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا

چرا هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا Lonicera Resort & Spa Hotel ؟

هتل لونیسرا ریزورت و اسپا هتلی پنج ستاره و همه جانبه در امتداد ساحل معروف اینسکام در خلیج فوگلا آنتالیا است که اقامتگاه‌های لوکس را در کنار خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌کند. از امکانات ویژه این هتل شاحل اختصاصی آن است که به صورت پیاده کمتر از 5 دقیقه با هتل فاصله دارد و اگر علاقه داشته باشید ترانسفر و حمل و نقل به ساحل نیز در دسترس است و می‌توانید با پرداخت هزینه از این امکان استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود و نیازمند همانگی قبلی است. تور گردش شهری نیز ارائه می‌شود.

امکانات هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا:

امکانات تفریحی و ورزشی هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا شامل ساحل اختصاصی دارای تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب، بار ساحل، ورزش‌های فوتبال و والیبال ساحلی؛ استخر بزرگ و روباز هتل که دارای 10 سرسره برای کودکان و 9 سرسره مخصوص بزرگسالان است در کنار آن یک باغ بزرگ به همراه باغ وحشی کوچک با چند حیوان می‌شود. صبحانه، ناهار و شام روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از غذاهای انتخابی در رستوران غذا‌های دریایی هتل و رستوران آلاکارته ترکی، خدمات فست فود در ساعات مشخصی از روز، شیرینی پزی و بار میوه در طول روز لذت ببرند. بار موجود در محل برای ارائه از انواع نوشیدنی و دسر‌ها ایده آل است. هتل "Lonicera Resort & Spa" طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد. تیم سرگرمی 6 روز در هفته نمایش‌های روزانه و اجرای زنده ترتیب می‌دهد. زمین تنیس، جلسات ایروبیک در آب، بازی‌های واترپلو، بوچیا، دارت، تنیس روی میز و غیره وجود دارد. در مینی کلاب و مینی دیسکوی هتل فعالیت‌های ویژه‌ای برای کودکان ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا:

اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا تا:
- گوبک: 8 کیلومتر
- پارک باشکنت: 8 کیلومتر
- هرواس پارکی: 9 کیلومتر
- سربرون: 10 کیلومتر
- آلارا هان: 11 کیلومتر
- علاءالدین کیکوبات پارکی: 18 کیلومتر
- رستوران گرونر باوم: 850 متر
- رستوران ساحل شنی: 1.1 کیلومتر
- رستوران تاکو: 1.1 کیلومتر
- اقیانوس / ساحل دریا آلانیا: 19 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 27 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 250 متر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 350 متر
- ساحل عمومی آوسالار: 500 متر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 3.3 کیلومتر
- ساحل اینککوم: 3.3 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آنتالیا: 19 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 58 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 93 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2