آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسپورتس بلک آنتالیا

هتل اسپورتس بلک آنتالیا
sports belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل اسپورتس بلک

چرا هتل اسپورتس بلک Sports Belek Hotel ؟

هتل اسپرتس بلک با ارائه انواع خدمات رفاهی و تفریحی در بلک بهشت بی‌نظیر گردشگری آنتالیا واقع شده است. یکی از دلایل محبوب بودن هتل اسپورتس بلک دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن ارائه انواع خدمات ورزشی و رفاهی در بالاترین سطح در این هتل است. ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری مدام در دسترس هستند و با هزینه می‌توانید از آنها بهره مند شوید. اجاره خودرو و دوچرخه نیز وجود دارد و شما با اجاره خودرو مورد علاقه خود می‌توانید به گردش و بازدید از مکان‌های دیدنی شهر بروید.

امکانات هتل اسپورتس بلک:

از فعالیت‌های ورزشی موجود در هتل می‌توان به 3 زمین فوتبال در مساحت 40.000 متر مربع اشاره نمود. در صورت تکمیل شدن تیمتان می‌توانید زمین‌ها را اجاره کرده و تیمی بازی کنید. دیگر امکانات استخر روباز فصلی و رایکان هتل به همراه بار کنار استخر و صندلی‌ای مخصوص حمام آفتاب هستند که این امکانات به صورت رایگان از ساعت 10 الی 19 در دسترس همه مهمانان قرار دارند. ورزش‌هایی همچون بسکتبال آبی و واتر پلو نیز قابل ترتیب است؛ تنیس روی میز و دارت نیز انجام می‌شوند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای هتل دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اسپورتس بلک:

انواع اتاق‌های هتل اسپورتس بلک 124 اتاق استاندارد،72 اتاق دلوکس، 4 اتاق خانوادگی و 2 اتاق معلولان است که در مجموع 200 اتاق هتل را می‌سازند. تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارند تا اقامتی راحت و با آرامش را در اتاق‌های هتل به شما ارائه دهند.

فاصله هتل اسپورتس بلک تا: 
- دریا/اقیانوس بلک: 3.5 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 21 کیلومتر
- مرکز شهر آنتالیا: 26 کیلومتر
- مرکز شهر بلک: 2 کیلومتر
- مرکز شهر سریک: 10 کیلومتر
- سرزمین افسانه‌ها: 2 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اسپورتس بلک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2