آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی

هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی
sealight resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سی لایت ریزورت

چرا هتل  سی لایت ریزورت Sealight Resort Hotel

هتل سی لایت ریزورت  Sealight Resort Hotel  هتلی پنج ستاره لوکس در ساحل بانوان (که در زمان امپراطوری عثمانی، فقط بانوان اجازه شنا در اینجا را داشتند به این اسم گذاشته شده است و تا به امروز تغییر پیدا نکرده است. هتل سی لایت ریزورت یکی از هتل‌های رده بالای کوش آداسی است که از سال ۲۰۰۷ در عرصه هتلداری و مهمانداری ترکیه فعالیت دارد.

خدمات و امکانات هتل سی لایت ریزورت Sealight Resort Hotel

برای شنا و آبتنی می‌توانید به استخر روباز و سرپوشیده هتل بروید همچنین مهمانان می‌توانند پس از شنا در استخر، به مرکز اسپای هتل مراجعه کرده و از خدمات درمانی و ریلکسیشن فول بادی بهره مند شوند. همچنین، در این مرکز استفاده از سونا نیز امکان پذیر است. مهمانان می‌توانند نیم روزی را صرف استفاده از حمام ترک هتل بکنند و کل خستگی‌ها و اضطراب‌ها را از بدنشان دفع کرده و پوستشان را لطیف و شاداب نمایند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای دریافت خدمات مراقبتی و زیبایی به آن مراجعه کنند.
در طول اقامت خود در هتل سی لایت ریزورت نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. در صورتی که زودتر از موعد به هتل رسیدید می‌توانید چمدان‌هایتان را سپرده و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید.
از امکانات دیگر این هتل می‌توان به کانتر تور، تبدیل ارز، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی و لباسشویی، اتاق اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، کرایه اتومبیل و غیره اشاره کرد همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید لازم بذکر است که امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌ است.
اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. 
تفریحات مختلفی نظیر تنیس روی میز، دارت، بسکتبال، والیبال، تیر اندازی با کمان  و امکان اجاره دوچرخه برای شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید همچنین برای کسانی که که اهل آبتنی و فعالیت‌های آبی هستند، امکاناتی نظیر کانوسواری، اسکی روی آب، قایق سواری و قایق موزی ایجاد شده است.

انواع رستوران‌ها:

1.رستوران کوتوک اوکاکباسی: در رستوران کوتوک اوکاکباسی می توانید طعم واقعی غذاهای محلی و ترکی را تجربه کنید.
2.رستوران دولچه ویتا: اگر به دنبال رستورانی معروف و بی همتا برای سرو غذاهای مدیترانه ای هستید، حتما به این رستوران سر بزنید.
3.رستوران سان رایز: رستوران سان رایز که اصلی ترین رستوران هتل به شمار می رود، با انواع غذاهای بین المللی در 3 وعده اصلی غذایی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.
4.رستوران آگایوس: این رستوران با انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای میزبان توریست ها است.
5.رستوران درگون: رستورانی که انواع غذاهای آسیای شرقی را سرو می‌کند.

 اتاق‌ها و امکانات هتل هتل سی لایت ریزورت Sealight Resort Hotel

تعداد اتاق‌های هتل 465 عدد است که 80 اتاق سوپریور، 9 عدد کُرنِر سوییت، 10 اتاق رِد دُر مخصوص ماه عسل، 8 اتاق دلوکس، 2سوییت،1 سوییت پریزیدنتال و باقی استاندارد است. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ساحل سبز: ۰.۵ کیلومتر
- فاصله تا آب راهه والنس: ۲ کیلومتر
- فاصله تا لونا پارک: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا تپه آتاتورک: ۳ کیلومتر
- فاصله تا موزه کوآکمر: ۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل سی لایت ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2