آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش
pars nik Hotel کیش
درجه هتل:
هتل پارس نیک

چرا هتل پارس نیک Pars Nik Hotel ؟

هتل سه ستاره پارس نیک از موقعیت نسبتا خوبی برخوردار است؛ از دلایلی که می‌توانید این هتل را انتخاب کنید ارائه امکانات رفاهی مناسب برای اقامتی راحت با قیمتی به صرفه و اقتصادی نسبت به دیگر هتل‌ها است. 

امکانات هتل پارس نیک:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس نیک:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل پارس نیک تا:
- بولینگ و دنیای بازی مریم: 2 کیلومتر
- قایق های کف شیشه ای: 5 کیلومتر
- بازارها در کیش: 1.3 کیلومتر
- سواحل کیش: 6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارس نیک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی نمازخانه خودپرداز خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2