آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا
adonis Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آدونیس

چرا هتل آدونیس Adonis Hotel ؟

هتل آدونیس با یک استخر روباز با سرسره‌های آبی و اتاق‌هایی با بالکن اختصاصی، در کنار دریای آنتالیا و مشرف به دریای مدیترانه ساخته شده است. هتل در سال 2019 به طور کامل بازسازی شد و با آثار هنری و مبلمان چوبی تزئین شد. هتل آدینوس انواع خدمات رفاهی و تفریحی را در بالاترین سطح ارائه می‌دهد تا مهمانان خود را راضی و دائمی نگه دارد. فرودگاه آنتالیا تنها 20 دقیقه با هتل با ماشین فاصله دارد و ترانسفر‌های گردشگری و فرودگاهی در دسترس است و با هزینه برای شما تدارک دیده می‌شوند.

امکانات هتل آدونیس:

پلکانی در صخره‌ها امکان دسترسی به سکوی خصوصی شنا و تراس آفتاب هتل آدونیس را فراهم می‌کند. همچنین یک استخر سرپوشیده با فعالیت رایگان و در تمام طول سال در دسترس است. دیگر امکانات ورزشی هتل یک اتاق بازی‌های رومیزی، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد هستند. رستوران هتل آدونیس غذاهای ترکی، محلی اصیل و بین المللی را با فضاهای غذاخوری در داخل و خارج از محیط رستوران سرو می‌کند. بار هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در کنار طیف گسترده‌ای از دسر‌ها ارائه می‌دهد. اسپای هتل آدونیس دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف یا تعداد ساعت مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. برای افراد معلول نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آدونیس:

هتل آدونیس تمام امکاناتی نظیر تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت را برای شما تهیه کرده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل آدونیس تا:
- مارمارا آنتالیا: 550 متر
- پارک آزادی شهرداری موراتپاشا: 750 متر
- پارک گولن الکان: 1.3 کیلومتر
- پارک طلایی: 1.3 کیلومتر
- پارک ناصرالدین حجه: 1.8 کیلومتر
- کافه/ میخانه بارخفنر: 40 متر
- کافه/ پیتزا بارناپولی: 50 متر
- کافه/بار بستنی مدیترانه‌ای: 250 متر
- دروازه هادریان: 3.7 کیلومتر
- برج ساعت :4 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 4 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 6 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 7 کیلومتر
- پرگه: 16 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی :18 کیلومتر
- اقیانوس لارا: 3.4 کیلومتر
- ساحل مویدا: 250 متر
- ساحل بلانچ: 1.5 کیلومتر
- ساحل مرمرلی: 3.8 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 6 کیلومتر
- ساحل عمومی لارا: 7 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آدونیس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2